نمایش آثار مصور دانش‌آموزان اردکانی در جشن شادمانه هزار رنگ کودکان

آیین گشایش نمایشگاه کتاب‌های مصور و نقاشی دانش‌آموزان و اعضای باشگاه کتابخوانی شهرستان اردکان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در نگارخانه شفق اردکان برگزار شد .

به گزارش یزدی نیوز«حسین پایدار» رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان در حاشیه برپایی این نمایشگاه  گفت: در نمایشگاه کتاب‌های مصور کودکان، بیش از ۱۰۰ اثر نقاشی که در جشن شادمانه هزار رنگ بچه‌ها با برگ‌های پاییزی تزیین شده بودند، به نمایش درآمد. 

 
وی با اشاره به این که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در ایجاد علاقه کودکان به کتاب و کتابخوانی نیز تاثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این دسته از نمایشگاه‌ها آشنایی کودکان با مطالعه کتاب، خلاقیت در استفاده از کتاب و تصویرگری و حضور فیزیکی دانش‌آموزان در محیط‌های نمایشگاهی کتاب به شمار می‌رود . 
 
پایدار اردکانی با بیان این که گشایش این نمایشگاه ویژه آثار کودکان و برای تشویق و افزایش اعتماد به نفس دانش‌آموزان اتفاق افتاد، تأکید کرد: باید کودکان را از دوران کودکی به کتابخوانی عادت داد که این اقدام در وجود کودک نهادینه شود.
 
گفتنی است، نمایشگاه یاد شده به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه شفق اردکان پذیرای علاقمندان است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..