کسب روزی حلال در «قندشکن» یزد

رییس حوزه هنری یزد گفت: هفدهمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «روزی حلال» چهارشنبه 12 دی‌ماه از ساعت 18 در نارنجستان هنر این نهاد برگزار می‌شود .

به گزارش یزدی نیوز«محمدصادق کوچک‌ ‎ زاده» با اشاره به اقدامات در دستور کار حوزه هنری اظهار کرد: در این محفل ادبی نویسندگان، طنزپردازان و شاعران جوان و پیشکسوت استان آثار نثر و نظم خود را در زمینه کسب رزق، اهمیت و برکت روزی حلال، خرید و فروش درست، راستگویی در معامله، پرداخت خمس و زکات، عواقب لقمه حرام در زندگی و همچنین موضوعات گوناگون ارائه می‌کنند .

 
وی با بیان این که مهدی فرج‌اللهی ـ‌نویسنده، شاعر و طنزپرداز کشوری‌ـ اجرای این برنامه را بر عهده دارد، افزود: احمد رضا قدیریان شاعر مطرح استان نیز به عنوان کارشناس در این محفل حضور خواهد داشت .
 
رییس حوزه هنری یزد گفت: طبق روال همیشه در پایان به آثار برتر از نگاه کارشناس و مهمان برنامه جوایزی اهدا می‌شود .
 
کوچک زاده در ادامه ضمن دعوت از عموم مردم از جمله هنرمندان و علاقه‌مندان طنز برای شرکت در این محفل شاد و بانشاط  تصریح کرد: محافل ماهانه طنز «قندشکن» از دهه فجر ۹۵ در حوزه هنری یزد آغاز به کار کرده و امروز شاعران این محفل در سطح کشور شناخته شده‌اند .
 
این مسئول خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را برای ارائه و خواندن در این محافل به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۵ تماس بگیرند .
 
گفتنی است؛ محافل ماهانه طنز «قندشکن» معمولا چهارشنبه‌های اول هرماه در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد و رایگان است .
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..