رونمایی از اولین سامانه آنلاین توزیع میوه و تره‌بار پیشگامان در تهران

همزمان با امضای تفاهم‌نامه بین شرکت بازرگام و اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی و شهرداری منطقه دو تهران، از اولین سامانه آنلاین توزیع میوه و تره‌بار گروه تعاونی پیشگامان یزد موسوم به «بازرگام» در تهران رونمایی شد .

به گزارش یزدی نیوز، دکتر «اسماعیل قادری‌فر» رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این مراسم با بیان این که باید با استفاده از راهکارهای قانونی، ارزش‌آفرینی اقتصادی ایجاد کرد، از حمایت نهادهای حاکمیتی از پیشرفت فضاهای کسب و کار نوآورانه خبر داد.

 
وی افزود: در حوزه زیست بوم فناوری، رویداد چالش نوآوری با حضور بیش از ۳۵ فعال این حوزه برگزار شد و گروه تعاونی پیشگامان که در حوزه آی‌تی در کشور پیشرو و پیشگام است، در این حوزه هم موفق شد حرکتی ارزشمند انجام دهد.
 
رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین برای رفع چالش های احتمالی در این حوزه نیز اعلام آمادگی کرد . 
 
«امیر حسین رضایی‌نژاد» مدیر سامانه بازرگام نیز ضمن ارایه گزارشی از چگونگی شکل‌گیری ایده بازرگام و مراحل اجرای آن، هدف این سامانه را کم کردن فاصله مزرعه تا سفره دانست و افزود: با توجه به وجود شرایط و زیرساخت‌های لازم در گروه تعاونی پیشگامان از جمله سردخانه‌های چندهزار تنی دو مداره و همچنین مجوز اپراتوری پست پیشگامان بادپا اشاره کرد.
 
وی افزود: شهروندان با استفاده از سامانه بازرگام می‌توانند میوه و تره بار مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و صرفه‌جویی در وقت و همچنین صرفه‌جویی در هزینه تا ۳۰ درصد قیمت محصول به صورت بسته‌بندی در محل تحویل بگیرند . 
 
رضایی‌نژاد پاکت‌هایی که میوه درون آن بسته‌بندی و ارسال می‌شود را از نوع کاغذ سنگی دانست و گفت: با استفاده از این نوع بسته‌بندی که محصول پیشگامان است و در تولید آن از آب و چوب درختان استفاده نمی‌شود، کمک بزرگی به حفظ محیط زیست می‌شود.
 
مدیر سامانه بازرگام همچنین اعلام آمادگی کرد تا میوه شب عید شهروندان نیز از طریق این سامانه تامین شود.
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..