‌کشفیات مواد مخدر در یزد ۶۵ درصد افزایش یافت

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از افزایش ۶۵ درصدی کشفیات انواع موادمخدر در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منوچهر نصیری اظهار داشت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم و همواره از اولویت‌های اصلی ماموریت‌های پلیس است.

 
وی ادامه داد: لذا با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان یزد و همکاری بسیار خوب شهروندان، پلیس یزد طرح‌های مختلفی را در خصوص برخورد و مبارزه با قاچاقچیان، تهیه و توزیع‌کنندگان انواع مواد مخدر در سطح شهرستان برنامه‌ریزی و عملیاتی کرده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد خاطرنشان کرد: در نتیجه اجرای این طرح‌ها در آذر ماه سال جاری کشفیات انواع مواد مخدر ۶۵ درصد افزایش داشته است.
 
نصیری تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر یک موضوع اجتماعی است و باید تمامی آحاد جامعه در این راستا گام بردارند تا نتیجه مطلوب و مفید گرفته شود.
 
افزایش ۳۵ درصدی کشفیات سرقت در شهرستان یزد
 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد همچنین از افزایش ۳۵ درصدی کشف سرقت در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
 
نصیری در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان، این انتظامی با بکارگیری و هدایت واحدهای گشتی و اجرایی و کنترل و رصد سارقان، در آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۵ درصد افزایش کشف سرقت را داشته است.
 
وی با تقدیر از تلاش‌‌های شبانه ‌روزی کارکنان جان برکف انتظامی گفت: مردم بدانند ماموران انتظامی شهرستان قاطعانه با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهند کرد و این امر مستلزم تقویت تعاملات درون و برون سازمانی پلیس با مردم و دیگر ادارات تاثیر گذار در تامین نظم و امنیت است. و تلفن ۱۱۰ آماده پاسخگویی به شهروندان است.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..