امام جمعه مهریز:

دشمن امروز در پی تحقق فتنه‌های اقتصادی خود در کشور است

امام جمعه مهریز با بیان اینکه دشمن هر روز خوابی جدید برای کشور ما می‌بیند، گفت: دشمن که حتی در فتنه حساب شده سال ۸۸ نیز شکست خورد، امروز در پی تحقق فتنه های اقتصادی خود در کشور است.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز از ۹ دی‌ماه به عنوان یکی از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: وقایع سال ۸۸ بهانه ای بود برای اینکه دشمن بتواند به خیالات شوم خود در کشور دست پیدا کند و عده ای نیز آگاهانه یا ناآگاهانه دشمنان را همراهی کردند.

 
وی بیان کرد: انتخابات ۸۸ یک بهانه برای آغاز قانون شکنی‌ها بود و آنهایی که این وقایع را طراحی و ترسیم کرده بودند، یک هدف داشتند و آن نیز براندازی حکومت اسلامی بود.
 
محی الدینی با اشاره به اینکه این اهداف دشمن در کشور تبدیل به فتنه شد و افرادی نیز بر آتش فتنه دمیدند و آن را شعله‌ور کردند، تصریح کرد: گناه این افراد بخشودنی نیست زیرا آنها دشمنان را همراهی کرده اند.
 
وی خاطرنشان کرد: آنها با بی‌بصیرتی خود در واقع پای ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده نظام را به مسائل کشور باز کردند و شرایطی فراهم کردند که آنها به خود جرأت دادند بزرگترین اهانت‌ها را به مقدسات دینی مردم کرده و از خط قرمزها عبور کنند.
 
امام جمعه مهریز یادآور شد: البته مردم ایران اسلامی نیز ساکت ننشستند و برای دفاع از کشور، نظام اسلامی، رهبر مقتدر و انقلاب خود حماسه ۹ دی را خلق کردند که این حماسه برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار شد.
 
وی با بیان اینکه دشمنان ما هر روز فتنه ای جدید برای رسیدن به اهداف شوم خود بر پا می‌کنند، افزود: امروز نیز با تحریم، اقتصاد کشور را دچار مشکل کرده اند و عده ای نیز بازیگردان این تحریم ها شده اند و مسائل اقتصادی را چه با ربط و چه بی‌ربط، به تحریم گره زده اند و به مردم فشار وارد می کنند تا آنها را دچار یأس و نارضایتی کنند.
 
محی‌الدینی تاکید کرد: این افراد از نجابت و صبر مردم سوء استفاده می کنند اما بدانند که این مردم تا پای جان در کنار رهبری می‌مانند و بر سر عهد خود با شهدا و انقلاب اسلامی هستند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..