پایان بازیهای بومی و محلی دختران و مادران در بافق

در آئینی با حضور مسئولان و ورزش دوستان اولین دور مسابقات ورزشی مادران و دختران روستایی شهرستان بافق به کار خود پایان داد

به گزارش یزدی نیوزنائب رئیس هیات بومی محلی استان یزد گفت :  در این دوره از مسابقات ۱۵۰نفر از مادران و دختران ۸روستای شهرستان در ۵رشته باهم به رقابت پرداختند.

  وکیلی  در حاشیه این آیین با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی مادران و دختران روستایی در ۱۰شهرستان استان برگزار شده است گفت:طبق آمار در هر شهرستان۳۰۰الی ۴۰۰دختر و مادر باهم به رقابت پرداختند که مسابقه نهایی  در بهمن ماه برگزار می شود.
وی اشاره کرد: نفرات نخست در مسابقات استانی شرکت کرده و نفرات نخست استان نیز جهت حضور در مسابقات  کشوری المپیاد مادران و دختران روستایی شرکت میکنند.
بخشدار مرکزی بافق نیز در حاشیه این آیین هدف از برگزاری نخستین دوره مسابقات ورزش های بومی و محله ای بخش مرکزی را ایجاد شور، نشاط و تحرک بین مادران و دختران روستایی اعلام کرد وگفت :ایجاد آمادگی برای شرکت در مسابقات استانی و کشوری از دیگر اهداف این مسابقات در شهرستان است.
داوود پورامینی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات ۱۵۰نفر از مادران و دختران ۸روستای بخش مرکزی باهم به رقابت پرداختند تصریح کرد:شرکت کنندگان در ۵رشته دال پلان، زو، لِی لِی، دارت و داژبال استعداد های خود را به نمایش گذاشتند.
 برپایی جشنواره غذاهای محلی و اجرای برنامه های هنری از دیگر برنامه های این اختتامیه بود.
 
منبعکخبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..