با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد؛

دومین دوره ی آموزش تاب آوری ویژه زنان بند نسوان در زندان مرکزی یزد برگزار شد

با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اداره کل بهزیستی استان یزد دومین دوره ی آموزش تاب آوری ویژه زنان بند نسوان در زندان مرکزی یزد با حضور بیش از 30 مدد جو برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزدومین دوره ی آموزشی تاب آوری با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اداره کل بهزیستی استان ویژه زنان بند نسوان در زندان مرکزی یزد در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و با حضور بیش از ۳۰ مدد جو برگزار شد.  

مدرس این کارگاه آموزشی بیان کرد:با زمینه سازی و تقویت مولفه هایی از جمله خود شناسی، قدرت حل مساله ، اقدام قاطعانه، هدف گذاری و برنامه ریزی واقع بینانه برای آینده، پذیرش موقعیت هایی که نمی توان تغییر داد و تمرکز بر روی موقعیت هایی که می توان تغییر داد رسیدن به تاب آوری در مسیر زندگی امکان پذیر می شود.
وی افزود: افراد با شناخت تفاوت های خود واقعی و خود ایده آل می توانند در شرایط سخت ، راهکارهای منطقی و درست را تشخیص و در نتیجه  عکس العمل مطلوب و درست را پیدا کنند.
گفتنی است در این کارگاه آموزشی شیوه های در امان ماندن از خطرات و آسیب های اجتماعی، دور شدن از  راه حل های گمراه کننده و جلوگیری از وقوع آسیب های بعدی ناشی از یک اتفاق تشریح و از ابعاد مختلف برای مددجویان تبیین شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..