عضو شورای شهر یزد:

امام جمعه یزد به موضوع حکم شهردار ورود کند

عضو شورای اسلامی شهر یزد از نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد خواست تا به موضوع حکم شهردار یزد ورود کند.

به گزارش یزدی نیوزمهدی کاشفی زاده  در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور سرپرست شهرداری و هشت تن از اعضای شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد، اظهار داشت: بحث انتخاب شهردار در یزد با نگاه جدی و ویژه به قابلیت‌های افراد در شورای شهر انجام شد و گزینه مورد نظر شهرداری با رای حداکثری اعضای شورای شهر یزد به وزارت کشور معرفی شد.

 
وی افزود: تا امروز که نزدیک به ۵۰ روز از این معرفی می‌گذرد، هنوز بلاتکلیف هستیم و شهرداری یزد در شرایطی که در روزهای حساس و ماه‌های پایانی سال به سر می‌برد، با سرپرستی اداره می شود.
 
کاشفی زاده با بیان اینکه متاسفانه فرمانداری یزد نیز با حکم سرپرستی اداره می شود، عنوان کرد: این تعلل‌ها برای مردم یزد خوشایند نیست و آن را به منزله توهین به خود تلقی می کنند.
 
عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: در چنین شرایطی لازم است بزرگان استان از جمله آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به موضوع ورود کنند و این مهم را از وزارت کشور به طور جدی بخواهند.
 
وی خاطرنشان کرد: لازم است اعضای شورای شهر جلسه‌ای برای دیدار و گفتگو با آیت‌الله ناصری تنظیم کنند و از ایشان به طور رسمی درخواست کنند که به این موضوع به شکل جدی ورود کنند و خواستار تعیین تکلیف شهردار یزد شوند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..