مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد:

تقویت مشارکت اجتماعی بانوان در برنامه های بلوغ انقلاب مورد تاکید است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد به اهمیت نقش آفرینی بانوان در عرصه های مختلف به ویژه تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و گفت: خلاقیت ،ارائه توانمندی ها و تقویت مشارکت اجتماعی بانوان در برنامه های بلوغ انقلاب مورد تاکید است.

به گزارش یزدی نیوزنشست هم اندیشی کمیته بانوان و خانواده ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضورمدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد،نمایندگان و مشاوران بانوان در  دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها در سالن کنفراس فرمانداری یزد برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در این جلسه بر ضرورت همگرایی و هم افزایی دستگاه های اجرایی در تحقق برنامه های حوزه بانوان به مناسبت بلوغ انقلاب تاکید و بیان کرد:خوشبختانه حضور اثرگذار و موفق بانوان در عرصه های ملی و بین المللی را شاهد هستیم و معرفی این توانمندی ها در جامعه دارای اهمیت فراوان است.
«فاطمه دانش یزدی» افزود:طرح اکرام فاطمی با هدف آزادسازی زنان زندانی جرائم غیر عمد از موضوعات شاخص و مورد توجه در این ایام می باشد که با مشارکت ستاد دیه،اداره کل زندان ها ،مجمع خیرین استان و سایر نهادهای موثر پیگیری می شود و امید است اجرای این طرح شیرینی و نشاط را به کانون خانواده های آسیب دیده از این ناحیه بازگرداند.
دانش یزدی ادامه داد:نشست های هم اندیشی،کرسی های آزاد اندیشی،کارگاه های آموزشی تخصصی به ویژه سبک زندگی ایرانی-اسلامی،برپایی نمایشگاه های ارائه توانمندی های زنان در حوزه کارآفرینی ،معرفی و تجلیل از بانوان توانمند در عرصه های مختلف نیز از دیگر برنامه های شاخص این ایام در سطح اجرایی استانی و شهرستانی می باشد.
وی خاطرنشان کرد:فعال سازی کمپین لبخند کودکان ایرانی،تجلیل از بانوان پرستار به ویژه همسران و مادران جانبازان در روز پرستار،برپایی نمایشگاه پوشش اسلامی ، جشنواره بازی های بومی و محلی دا و برگزاری نشست های گفتمان و هم اندیشی چهل تجربه موفق در مدیریت زندگی نیز از دیگر برنامه های این ایام با مشارکت دستگاه های اجرایی،فرمانداری ها و محوریت دفتر بانوان و خانواده استانداری است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت:تجمیع و اجرای برنامه های حوزه بانوان و خانواده در استان علاوه بر جلوگیری از انجام برنامه های تکراری و کم اثر به رشد نوآوری و تمرکز توانمندی ها و امکانات برای همپوشانی مخاطبان هدف نیز کمک می کند و این امر نیازمند توجه بیشتر از سوی دستگاه ها و نهادهای فعال در سطح استان می باشد.
گفتنی است در پایان این جلسه از مشاوران بانوان و مدیران دستگاه های اجرایی فعال و اثرگذار در حوزه بانوان با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..