اجرای طرح یلدانه در کنار سالمندان و معلولان بهار یزد

مدیرعامل و معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد به همراه اعضا جوانان و داوطلبان هلال احمر از سرای سالمندان و معلولان بهار یزد بازدید نمودند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ، در راستای طرح یلدانه با شعار یلدا برای همه مدیر عامل و معاون داوطلبان و تعدادی از اعضای داوطلب و جوانان هلال احمر شهرستان یزد  از سرای سالمندان و معلولان بهاریزد بازدید و با اجرای برنامه های شاد در کنار این عزیزان روزی شاد را سپری کردند.

دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : برای اولین بار طرح یلدانه با شعار یلدا برای همه توسط سازمان داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر اجرا و جمعی از جوانان و داوطلبان هلال احمر شهرستان یزد ساعاتی از بلندترین شب سال با یک شاخه گل و انار به سرای سالمندان و معلولان بهار یزد رفته و شبی شاد را در کنار این افراد سپری کردند.

وی عنوان کرد : این طرح با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه با مشارکت اعضا جوانان و داوطلبان هلال احمر برگزار شد.

در ادامه اعظم شهرستانی معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد نیز بیان داشت : سرای سالمندان بهار یزد در این شب شور حال عجیبی را به خود پیدا کرده بود. از اهدای گل و شیرینی و عیادت از بیماران توسط اعضای جوانان و داوطلبان گرفته تا اجرای برنامه های شاد همه و همه لحظاتی به یاد ماندنی را برای این عزیزان رقم آورد.

معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد گفت : همزمان با دیدار مدیرعامل و معاونین از سرای سالمندان و پایگاه های جاده ای ، طرح یلدانه در تمامی شعب استان نیز برگزار شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..