رقابت بیش از ۲۰۰۰ کارمند یزدی در جشنواره ورزشی کارکنان دولت

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از رقابت بیش از دو هزار نفر در جشنواره ورزشی کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان یزد خبر داد .

به گزارش یزدی نیوز«مسعود شریعتی» ضمن با اعلام این خبر، تصریح کرد: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان  توسعه ورزش همگانی است و توجه و توسعه ورزش کارکنان دولت یکی از موارد مهم در همگانی کردن ورزش است که از این رو در سالجاری دومین جشنواره ورزشی کارمندان دستگاه های اجرایی استان را برگزار می کنیم . 

 
وی افزود: خوشبختانه در سالجاری استقبال خوبی از این مسابقات شده و بیش از ۲ هزار نفر در رشته‌های دارت ، فوتسال ، والیبال ، طناب‌کشی، آمادگی جسمانی، بدمینتون، پهلوانی و زورخانه‌ای و تنیس روی میز در بخش آقایان و رشته‌های دارت، والیبال، آمادگی جسمانی، بدمینتون و تنیس روی میز در بخش بانوان با هم به رقابت می‌پردازند . 
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه مسابقات بانوان در رشته‌های دارت‌، طناب کشی ، بدمینتون و تنیس رو میز برگزار شده است ، خاطرنشان کرد: این مسابقات در بخش آقایان از روز یکشنبه آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت . 
 
شریعتی با بیان این که این مسابقات به منظور توسعه ورزش، ایجاد نشاط و رشد سلامت  و بهره وری کارکنان دولت برگزار می‌شود، تصریح کرد: افزایش بهره وری، بیشتر شدن حوصله کاری، ارتقاء سلامت جسم و روح و شادابی و ارائه خدمات مطلوب تر کارکنان دولت به مردم و بسیاری از آثار مثبت دیگر می تواند در اثر توجه به ورزش کارکنان ایجاد شود . 
 
وی با تاکید بر این که از نگاه کارشناسی، توجه به ورزش کارکنان دولت در واقع یک نوع سرمایه گذاری است و هرگز هزینه محسوب نمی شود، بیان کرد: دستگاه‌های دولتی باید به ورزش کارکنان خود توجه ویژه داشته باشند . 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..