مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:

جامعه کار و تولید وفاداری خود به انقلاب را ثابت کرده است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد زمینه‌سازی برای رشد، تعالی و ترویج ارزش‌های فرهنگی و دستاوردهای انقلاب و نیز آگاهی‌بخشی و اقناع نسل جوان را از مهمترین خط‌مشی‌های برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خواند.

به گزارش یزدی نیوز«محمدحسین ریاحی» در نشست هم‌اندیشی با رییس و دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: جامعه کار و تولید در صحنه‌های مختلف انقلاب همگام با سایر اقشار نشان دادند که تحت هیچ شرایطی حاضر به کوتاه آمدن از آرمان‌های انقلاب نیستند و با حضور در مراسم‌ها و راهپیمایی‌ها، وفاداری خود را به اثبات رسانده‌اند . 

 
وی با اشاره به شعار امسال دهه فجر با عنوان «افتخار به گذشته، امید به آینده»، خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی برای رشد، تعالی و ترویج ارزش‌های فرهنگی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، آگاهی‌بخشی و اقناع نسل جوان از مهمترین خط مشی‌های برنامه‌های امسال محسوب می‌شود . 
 
این مسئول بر ضرورت پشتیبانی از گسترش فعالیت های نهادهای مردمی و لزوم همبستگی و هم‌افزایی بین مسئولان و تشکلات کارگری و کارفرمایی اشاره کرد و افزود: نقش کارگران در به ثمر رساندن پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در جنگ تحمیلی و جبهه‌ی تولید، نقش پررنگی است و این افتخار برای این قشر عظیم جاودان خواهد ماند که در تداوم و حمایت از انقلاب گام‌های بزرگی برداشته‌اند . 
 
حجت الاسلام «محمد فخرالدینی» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست گفت: ایام دهه فجر یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) است که با عنایت به تجربیات سنوات گذشته، سعی بر آن است تا بتوانیم با کمک و همراهی اعضای کمیته و حرکت خودجوش مردم، مراسم گرامیداشت ایام دهه فجر را باشکوه‌تر و در شان مردم استان برگزار کنیم . 
 
وی برنامه‌ریزی و فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور جدی آحاد مردم را در برگزاری آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: مردم ما، مردم نجیبی هستند و ما باید قدر این نجابت را بدانیم و در جهت کاستن مشکلات آن‌ها تلاش کنیم . 
 
فخرالدینی خاطر نشان کرد: در راستای هم‌افزایی، هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌های استان باید به صورت سازمان‌دهی از این شرایط دفاع کنیم و اجازه ندهیم دشمن به بدنه نظام آسیب وارد کند . 
 
تدوین و معرفی دستاوردهای انقلاب، استفاده از جامعه روحانیون، طلاب و دانشگاهیان و تشکیل گروه‌هایی برای تبیین انقلاب، خاطره‌گویی، تبیین ارزش‌های انقلاب در جامعه، بازگویی ناگفته های انقلاب، برپایی برنامه‌های جانبی همراه با جشن، برپایی نمایشگاهی از دستاوردها انقلاب و تصویرسازی صحیح از انقلاب از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..