ارائه تسهیلات در خصوص راه اندازی فضای فرهنگی دراستان یزد

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی بر اختصاص تسهیلات در خصوص راه اندازی فضا های فرهنگی وتاریخی تاکید کرد

به گزارش یزدی نیوزمدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد در نشست مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با انجمن‌های هنری و فعالان فرهنگ و هنر مهریزگفت: شهرستان مهریز با همگرایی خوبی که بین هنرمندان و مسئولین دارد و فعالیت های خوب انجام شده ، یکی از شهرستان هایی است که خیز خوبی برداشته است که در آینده نقش مهمی در استان و حتی کشور دارد.

جوادیان زاده در این نشست به موضوع مشکل بیمه ای هنرمندان اشاره کرد و افزود:موضوع بیمه هنرمندان که بسیار مهم هست خوشبختانه درحال حاضر با شرایطی که دارند می توانند از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  پیگیری و بیمه شوند. 
جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در خصوص مشکل نویسندگان کتاب گفت:نویسندگان محترم شهرستان که کتابی تدوین کردند و به هردلیلی چاپ نشده است و کتاب ارزشمند می باشد،در شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح کنند و به دبیرخانه شورا ارسال کنند و کتاب بعد از تایید آن شورا  کمک مشود تا چاپ و زمینه خرید و رونمایی آن هم فراهم توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فرهم می شود.
وی افزود: موضوع بعدی بحث کسب و کارهای نوپا هست و کسانی که عزم این را داشته باشند که فضاهای فرهنگی و تاریخی را بخواهند به فضای هنری تبدیل کنند تسهیلات در اختیار آنها قرار می گیرد تا فضاهای هنری شهرستان را گسترش بدهند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..