فرماندار مهریز خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی در مهریز

فرماندار مهریز در جلسه شورای اداری شهرستان از برگزاری نمایشگاه بزرگ معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در مهریز خبر داد .

به گزارش یزدی نیوز«سید محمد رستگاری» در این نشست با گرامیداشت سالگرد ۴۰ سالگی انقلاب، از برپایی نمایشگاه بزرگ معرفی دستاوردهای انقلاب در بخش‌های مختلف دولتی و صنایع و خدمت‌رسانی در مهریز خبر داد . 

 
وی افزود: این نمایشگاه صرفاً یک نمایشگاه معمولی جهت عرضه خدمات نیست بلکه با تقسیم‌ کارهای انجام‌شده نیاز به جدیت و مدیریت دستگاه‌ها و واحدهای صنعتی و خدماتی و آحاد مردم دارد تا حرکتی متفاوت با برنامه‌ریزی در شهرستان روی دهد.
 
فرماندار با بیان این که نمایشگاه مذکور در چهار بخش اداره خواهد شد، خاطرنشان کرد: بخش مربوط به معرفی دستاوردهای خدمات اداری و واحدهای بزرگ صنعتی و خدماتی، بخش واحدهای غیردولتی و نیز بخش عرضه توانمندی‌های جوانان و بانوان روستاها و در محوطه نمایشگاه هم بخش ارائه محصولات اقتصاد مقاومتی برای این منظور تعریف شده است.
 
وی از تشکیل ۹ کمیته برای ایجاد نظم و تقسیم‌بندی فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: کمیته پشتیبانی و نظارت بر کار دستگاه‌ها، کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و  ارتباط با خبرنگاران، کمیته اداری، کمیته اصناف و اقتصاد مقاومتی، کمیته واحدهای تولیدی صاحبان صنعتی و خودروسازی و گردشگری، کمیته بانوان و ورزش و جوانان، کمیته برنامه‌ریزی، کمیته روستایی و فعالیت‌ها و توانمندی‌های روستاییان و نیز کمیته امنیتی و انتظامی از جمله این کمیته‌ها هستند.
 
رستگاری تمام خدمات و محصولاتی که در نمایشگاه ارائه می‌شود را از توانمندی‌های خود شهرستان خواند و تأکید کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی فعالیت‌های انجام‌شده پس از انقلاب در دستگاه‌های مختلف و نیز ارائه خدمات به مردم است و بحث منافع و سودآوری نیست لذا اصناف نیز می‌توانند خدمات خود را در قالب نمایشگاه به مردم عرضه کنند . 
 
وی همچنین تأکید کرد: هر غرفه در این نمایشگاه با معرفی دستاوردهای انقلاب طی ۴۰ سال گذشته، وضعیت قبل و بعد از انقلاب را در حوزه کاری خود بیان کند . 
 
رستگاری در پایان با بیان این که در نمایشگاه، اقامه نماز جماعت اول وقت در اولویت امور است، گفت: دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه هم‌زمان خواهد بود لذا باید حرمت این ایام حفظ شود و بعد از ایام عزاداری، در روز ۲۲ بهمن و اختتامیه نمایشگاه، جشن و مراسم ویژه‌ای برگزار خواهد شد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..