دستاوردهای انقلاب اسلامی به شکلی هنرمندانه برای نسل جوان تبیین شود

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور معرفی شود افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی به شکل هنرمندانه برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش یزدی نیوز آیت ‌الله علیرضا اعرافی در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان میبد با اشاره به ۴۰ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم باید برنامه را به شکلی تنظیم و برنامه ریزی کرد که در آن به شکل هنرمندانه، دستاوردهای انقلاب به نسل جوان به خوبی منتقل شود.

 
مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر اینکه تبیین هنرمندانه دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان امری ضروری و تاثیرگذار است تصریح کرد: هنر یکی از ابزارهای موثر در انتقال پیام است که اگر به شکل انقلابی ارائه شود، نتایج مثبت خود را به نمایش خواهد گذاشت.
 
وی اضافه کرد: یکی از وظایفی که بر عهده داریم و باید به بهترین شکل ممکن آن را انجام دهیم، شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور است.
 
اعرافی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر بسیج در طول چهل سال انقلاب اسلامی گفت: بسیجیان طی این سال‌ها با دستان خالی ولی با همت پولادین در جهت رفع بسیاری از مشکلات در کشور گام برداشتند و این اقدامات بسیار خوب این نهاد ارزشمند سبب شد که جهانی شود.
 
مدیر حوزه‌های علمیه کشور در ادامه به دلایل مشکلاتی که امروزه مردم با آن روبه رو هستند اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات کشور، توطئه‌های دشمنان است که در این حوادث صیانت از دستاوردهای انقلاب باید مد نظر بسیج قرار گیرد.
 
وی در پایان به در پیش بودن حماسه بزرگ ۹ دی اشاره و عنوان کرد: این روز یک مناسبت بسیار مهم و اثر گذار در تاریخ انقلاب اسلامی است که با حضور پرشور مردم بازهم گرامی خواهیم داشت.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..