پیام سرپرست استاندار یزد به مناسبت روز ثبت احوال

محمد علی طالبی سرپرست استاندار یزد درپیامی روز ثبت احوال را به کارکنان و فعالان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش یزدی نیوز،درپیام محمد علی ابوطالبی آمده است: نام گذاری سوم دیماه روز صدور اولین شناسنامه ایرانی در سال ۱۲۹۷ ، به عنوان روز ملی ثبت احوال تأکیدی بر اهمیت مدارک هویتی در ایجاد رابطه مردم و دولت است .

هدف از تعیین این روز یادآوری همگانی در خصوص امر مهم ثبت رویداد های حیاتی و حراست و پاسداری از هویت و تابعیت ایرانی و فرصتی است ارزشمند به منظور تبیین تلاش های خدمتگزاران عرصه ثبت احوال که در طول ادوار گذشته منشأ خدمات و تحولات چشمگیری بوده اند.
 ثبت وقایع حیاتی را  دریچه ای به سوی شناسایی نیازهای نسل آینده دانست وتصریح کرد: بدون شک عدم ثبت وقایع حیاتی ، برنامه ریزی ها در خصوص نسل فعلی و آتی را با خطای جبران ناپذیری مواجه می کند .
سازمان ثبت احوال کشور متولی بزرگترین و مهمترین پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور است  که با ارائه خدمات به سایر دستگاه های اجرایی ، بازوی توانمند دولت در امر هویت و شناسائی است.
اینجانب ضمن ارج نهادن به خدمات کارکنان این نهاد حاکمیتی  تقدیر و تشکر خود را از زحمت کشان سازمان ثبت احوال کشور به ویژه از مسئولین وکارکنان خدوم ثبت احوال استان یزد اعلام نموده وبرایشان از خداوند متعال موفقیت بیشتر آرزو می نمایم .
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..