سرپرست استانداری یزد:

صرفه‌جویی مالی در اجرای برنامه‌های دهه فجر مدنظر مسئولان باشد

سرپرست استانداری یزد با تاکید بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر گفت: در عین حال لازم است صرفه‌جویی در هزینه‌ها مدنظر مسئولان باشد

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز برخی دستگاه‌ها، برنامه‌های خود را به ستاد دهه فجر تحویل نداده‌اند، مهلتی سه روزه برای ارائه برنامه‌های این دستگاه‌ها تعیین و اعلام شود.

 
وی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی مناسبتی به مردم تاکید کرد و افزود: تقویم اجرایی و نشر آن در شبکه های اجتماعی نیز بسیار اثرگذار است.
 
طالبی خاطرنشان کرد: باید به نحو مطلوب و شایسته ای از ظرفیت شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر همچنین تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کرد.
 
سرپرست استانداری یزد در مورد استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد برای اجرای برنامه های ملی و مذهبی تصریح کرد: هرچه بیشتر در این زمینه تاکید کرده ایم، کمتر شاهد اجرای این مهم بودیم اما انتظار داریم در این زمینه اقدام جدی انجام شود.
 
طالبی با بیان اینکه انقلاب متعلق به مردم است،‌ افزود: برنامه های بزرگداشت انقلاب نیز باید به سمت مردمی شدن پیش برود.
 
وی همچنین بر ضرورت صرفه جویی در هزینه های برگزاری برنامه های دهه فجر تاکید کرد و بیان داشت: در عین برپایی پرشکوه باید با تو جه به شرایط اقتصادی کشور، صربه جویی های لازم انجام شود.
 
سرپرست استانداری یزد همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: بخش خصوصی باید برای حمایت از برنامه های شاخص و مهم استان پای کار بیاید.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..