مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد:

سپرده‌گذاری ۹۰۰ میلیون تومانی نیکوکار میبدی

نیکوکار میبدی در اقدامی خیرخواهانه 900 میلیون تومان در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان سپرده‌گذاری کرد.

به گزارش یزدی نیوزمدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد بابیان اینکه هدف این صندوق پیشتازی در بانکداری اسلامی با حمایت و افتتاح حساب نیکوکاران است، گفت: نیکوکار میبدی در اقدامی خیرخواهانه ۹۰۰ میلیون تومان در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان سپرده‌گذاری کرد.

 
رضا زارع بیدکی، افزود: با گردش وجه سپرده گزاری‌شده از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر بدون دریافت سود بانکی فراهم می‌شود.
 
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد بیان کرد: دو سال از آغاز فعالیت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان یزد گذشته است و طی این مدت بیش از ۲۸ هزار نفر در این صندوق افتتاح حساب کرده‌اند.
 
وی بابیان اینکه تسهیلات پرداختی به نیازمندان برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، ازدواج، تحصیلی، بدهی و وام‌های محکومان به جرائم غیر عمد اعطا می‌شود، گفت: طی شش‌ماهه نخست امسال هزار و ۱۲۳ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شد، از مجموع هفت میلیارد و ۳۹۸ میلیون تومان تسهیلات اعطایی به نیازمندان سه میلیارد و ۳۷۷ میلیون تومان برای ایجاد اشتغال و چهار میلیارد و ۲۱ میلیون تومان در قالب وام کارگشایی پرداخت‌شده است.
 
زارع با دعوت از مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در این صندوق و بهره‌مندی از آثار و برکات معنوی این کار خداپسندانه یادآور شد: شعبه اصلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد در میدان مهدیه، ابتدای بلوار شهید منتظر قائم قرار دارد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرم‌افزارهای کاربردی همانند همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن‌بانک می‌توانند به سایت اینترنتی www.sqev.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۴ – ۳۶۲۸۰۲۱۲ و ۳۶۲۸۰۳۵۰ ارتباط برقرار کنند.
 
سال گذشته صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد ۱۷ میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی به سه هزار و ۲۲ مددجوی تحت حمایت اعطا کرد.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..