معاون عمرانی استانداری یزد تاکید کرد:

شفاف سازی و ایجاد فصل مشترک در بهبود حمل و نقل استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت:فصل مشترک بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و حمل و نقل بار و مسافر در شهرداری یزد بر مبنای شفاف سازی،تسهیل و بهبود خدمات ایجاد شود.

به گزارش یزدی نیوز « محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد حضور یافت و بر برنامه ریزی دستگاه های متولی برای ارائه خدمات حمل و نقل برون شهری و درون شهری مناسب در استان تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با گرامیداشت هفته حمل و نقل و قدردانی از تلاش فعالان این عرصه به ویژه رانندگان گفت: صنعت و اقتصاد حمل و نقل به عنوان بخشی از تولید و مصرف در کشور نقش اساسی برای ارائه خدمات به ویژه در حوزه کالا و مسافر دارد.
«محسن صادقیان» افزود:ارائه خدمات مناسب در این عرصه به  برنامه ریزی  و شناسایی نیازها در بخش های مختلف وابسته است و نهادهای متولی باید برای ایجاد هماهنگی بین بخشی در ارائه خدمات برون شهری و درون شهری تلاش نمایند.
صادقیان خاطرنشان کرد: ایجاد شفافیت و تسهیل خدمات در بحث بار و مسافر شهرداری  با بهره گیری از خدمات الکترونیک و بستر های اینترنتی قابل تقویت است و  تجربه های موفقی برای این موضوع  در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان وجود دارد.
وی اظهار داشت: در موضوع خدمات بار و مسافر  برخی فعالیت ها بدون مجوز و یا نظارت صورت می گیرد و شفافیت در این زمینه نیازمند توجه جدی برای تکمیل بانک اطلاعاتی می باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بیان کرد:فصل مشترک بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان حمل و نقل بار و مسافر درشهرداری ایجاد شود تا بر این اساس نیاز به خدمات،کنترل و نظارت جامع در استان امکان پذیر شود.
صادقیان در پایان گفت:شرایط اقتصادی حاکم بر کشور مشکلاتی را برای فعالان عرصه حمل و نقل به وجود آورده که در استان  به دنبال این هستیم تا نیاز و خدمات مورد توجه این حوزه را به صورت مناسب عرضه کنیم که در این راستا به ویژه در بحث لاستیک اقدامات خوبی در ماه‌های آینده رقم خواهد خورد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..