مسابقات فوتبال نونهالان یزد با قهرمانی تیم “کاپیتان ” به کار خود پایان داد

رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال شهرستان یزد با اشاره به راهیابی یکی از بازیکنان یزدی تیم ملی زیر ۱۳ سال فوتبال کشور گفت: مسابقات فوتبال نونهالان یزد با قهرمانی تیم "کاپیتان " به کار خود پایان داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمد حسن تبریک با اشاره به پایان مسابقات فوتبال نونهالان شهرستان یزد با قهرمانی تیم کاپیتان یزد اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور ۱۳ تیم در دو گروه از تاریخ ۱۹ آبان ماه سال جاری در ورزشگاه پاک‌نژاد یزد کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

 
رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال شهرستان یزد با بیان اینکه مسابقات فوتبال نونهالان یزد به شکل دوره‌ای برگزار شد تصریح کرد: از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود کردند و پس از برگزاری مسابقات نیم نهایی، ظهر امروز مسابقه فینال بین تیم‌های کاپیتان و نوین فولاد برگزار شد که در نهایت با برتری ۳ بر صفر به سود تیم کاپیتان پایان یافت.
 
 
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات فوتبال نونهال شهرستان یزد با استقبال خوبی از سوی تیم‌های شرکت کننده مواجه شد اضافه کرد: در سال‌های گذشته این مسابقات رونق خوبی نداشته ولی با توجه به اینکه امسال شرایط حضور در مسابقات را آسوده‌تر گرفتیم، سبب شد تا تیم‌های بیشتری در این دوره از مسابقات شرکت کنند.
 
تبریک خاطرنشان کرد: در دوره‌های قبل هر بازی برای یک تیم نزدیک به ۷۰۰ هزار تومان هزینه در پی داشت که امسال هیئت فوتبال این هزینه را متقبل شد تا تیم‌ها بتوانند با فراغ بال بیشتر در مسابقات شرکت کنند.
 
رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال شهرستان یزد با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان، کشف استعدادهای برتر استان در این رشته ورزشی بود افزود: پس از برگزاری این مسابقات، استعدادهای برتر شناخته شده و زمانی که بخش نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال در جهت معرفی استعدادهای برتر به دستمان رسید، آنها را به فدراسیون معرفی می‌کنیم تا به مرحله انتخابی تیم‌های ملی ورود پیدا کنند.
 
وی در پایان با اشاره به راهیابی یکی از بازیکنان تیم فوتبال نوین فولاد یزد به تیم ملی زیر ۱۳ سال کشور راه یافته است گفت: این بازیکن به صورت قطعی به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی زیر ۱۳ سال کشور انتخاب شده است.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..