همزمان با هفته پژوهش؛

فناوران برتر یزد و برگزیدگان جشنواره ملی ایده‌های برتر تجلیل شدند

رئیس پارک علم و فناوری یزد گفت: فناوران و پژوهشگران برتر استان یزد در مراسمی به مناسبت هفته پژوهش مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش یزدی نیوزداریوش پورسراجیان  اظهار داشت: در مراسم اختتامیه نمایشگاه فن‌بازار و جشنواره ملی ایده‌های برتر، از سه برگزیده چهاردمین دوره جشنواره ایده‌های برتر تجلیل شد.

 
وی افزود: این افراد شامل؛ نفر اول احسان زرین آبادی با ایده پارچه محافظ جاسوسی صدا و ضد الکترومغناطیس، نفر دوم علیرضا بهلولی زنجانی، با ایده ملات سبز پلیمری و نفر سوم فرید ملک احمدی با ایده طراحی و ساخت شبکه لانه زنبوری بودند.
 
پورسراجیان خاطرنشان کرد: چهاردهمین دوره جشنواره ایده های برتر با فراخوانی از سوی دبیرخانه این جشنواره آغاز و پس از داوری اولیه ۱۰ طرح انتخاب شد که بعد از دفاع حضوری صاحبان طرح، سه ایده به عنوان ایده های برتر انتخاب شدند.
 
رئیس پارک علم و فناوری یزد همچنین عنوان کرد: سه نفر از فناوران برتر استان نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
وی یادآور شد: در این مراسم رتبه اول از آن شرکت بیستون کویر مستقر در پردیس زیست فناوری و سیستم های پیشرفته صنعتی پارک علم و فناوری یزد، رتبه دوم از آن شرکت اقتصاد دانش بنیان مستقر در پردیس علوم انسانی و هنر پارک یزد و رتبه سوم از آن شرکت دپنا از پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک یزد شد.
 
پورسراجیان عنوان کرد: در این مراسم همچنین از پژوهشگران برتر استان یزد توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد تجلیل شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..