امام جمعه موقت یزد:

مسئولان کاهش قیمت اجناس ضروری را در اولویت قرار دهند

امام جمعه موقت یزد با بیان این که برخورد جدی با اخلالگران اقتصادی باید در دستور کار جدی قوه قضائیه قرار گیرد گفت: مسئولان با تدوین برنامه‌های منسجم و کاربردی نسبت به کاهش قیمت اجناس ضروری اقدام کنند .

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام «سیدمحمدجواد آیت الهی» در خطبه‌های این هفته ۳۰ آذرماه نماز جمعه یزد با اشاره به ضرورت مدیریت بیش از پیش شرایط اقتصادی کشور اظهار کرد: مسئولان باید با تغییر رویکرد اجرایی و همچنین با برنامه ریزی و نظارت دقیق‌تر زمینه لامز برای کاهش قیمت اجناس ضروری ایجاد کنند.

 
وی ورود جدی دستگاه قضایی برای جلوگیری از احتکار و گرانفروشی را از دیگر ضرورت‌های اجرایی دانست و افزود: برخورد جدی با اخلالگران اقتصادی باید در دستور کار جدی قوه قضائیه قرار گیرد.
 
امام جمعه موقت یزد در ادامه با اشاره به ضرورت مشارکت عمومی برای ساماندهی اوضاع اقتصادی استان و کشور، گفت: نهادینه شدن فرهنگ اقتصاد مقاومتی و همبستگی تمام اقشار جامعه تنها راه برون رفت از معضلات اقتصادی فعلی است.
 
آیت الهی جلوگیری از افزایش مجدد قیمت‌ها را از دیگر اقدامات حائز اهمیت در راستای کنترل بازار عنوان و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بومی برای تدوین برنامه‌های مدون و منسجم در حوزه اقتصادی ضروری است.
 
این مسئول با بیان این که مسئولان و دست‌اندرکاران می‌توانند با حضور در بین مردم و پاسخ به سئوالات آنها مقداری از فشار روانی جامعه که حاصل مشکلات اقتصادی را کاهش دهند، تأکید کرد: بررسی مسائل و مطالبات مردم یکی از مهمترین رسالت تعیین شده برای مسئولان در رده‌های مختلف است.
 
امام جمعه موقت یزد در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ و آموزش اسلامی بین نسل جوان، گفت: مسئولان اجرایی و نظارتی بدانند که دشمن قصد دارد با کمرنگ کردن ارزش‌های معنوی جامعه اسلامی را درگیر مسائل و مشکلات متعدد نظیر دغدغه‌های اقتصادی کنند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..