در یک‌صدونوزدهمین جلسه شورای شهر یزد؛

رانندگان نمونه حوزه حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد تجلیل شدند

همزمان با هفته حمل و نقل، رانندگان نمونه حوزه حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در صحن علنی شورای شهر یزد تجلیل شدند.

به گزارش یزدی نیوز سرپرست شهرداری یزد پیش از ظهر امروز در یک‌صد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد که به مناسبت هفته حمل و نقل با محوریت حمل و نقل و با حضور معاون عمرانی استاندار یزد برگزار شد، اظهار داشت: حمل و نقل شهری به ویژه در حوزه مسافر با مشکلاتی مواجه است و کیفیت لازم را ندارد.

 
سیدعلی مشتاقیون بیان کرد: رویکردها باید در این حوزه اصلاح شود و کیفیت حمل و نقل عمومی در حوزه شهری باید بهبود پیدا کند.
 
وی عنوان کرد: امیدواریم با همکاری شورای شهر و برنامه ریزی در این زمینه بتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد بهبود سرویس دهی و خدمت رسانی به شهروندان شریف یزد باشیم و در حوزه حمل و نقل تحول ایجاد کنیم.
 
سرپرست شهرداری یزد با اشاره به نرخ حمل و نقل عمومی بار و مسافر در یزد خاطرنشان کرد: لازم است در قیمت تمام شده خدمات تجدیدنظر شود و بررسی های بیشتری در این حوزه انجام گیرد.
 
مشتاقیون با بیان اینکه خوشبختانه شورای شهر یزد نگاه جدی به مسئله کیفیت حمل و نقل دارد، تصریح کرد: یکی از اقداماتی که باید در راستای بهبود بخشیدن به کیفیت حمل و نقل انجام شود، حمایت و توجه ویژه به رانندگان است که امیدواریم شورا در این زمینه نیز برنامه ریزی لازم را انجام دهد.
 
به گزارش مهر، در یک‌صد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد که امروز با محوریت حمل و نقل عمومی برگزار شد، معاون عمرانی استاندار یزد نیز حضور داشت و با حضور وی از تعدادی از رانندگان نمونه ناوگان حمل و نقل عمومی یزد تجلیل شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..