معاون اقتصادی استانداری یزد:

ماموریت استان همکاری منسجم در حفظ تولید و افزایش اشتغال است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با تاکید بر توجه به ارزش افزوده آب مصرفی در بخش های کشاورزی و صنعت مطرح کرد:ماموریت استان همکاری منسجم در حفظ تولید و افزایش اشتغال است.

به گزارش یزدی نیوزشصت و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست «علی زینی وند» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در سالن  شهید موحدین برگزار و ۶۸ پرونده جدید تسهیلات  با ۲۳۱ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از صنعت و تولید مورد تصویب قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت:در شرایط فعلی و با توجه به کمبود منابع آبی ضروریست برای حل مشکلات صنایعی که مجوز دارند و در حال فعالیت هستند راهکاری پیدا کرد و هدف این کارگروه نیز پیگیری همین موضوع است.
«علی زینی وند» افزود:برخی واحدهای تولیدی به ویژه در شهرستان ها با مشکل تامین آب مواجه هستند و زمینه سازی برای تبدیل کاربری چاه های کشاورزی به صنعتی که بازدهی چشمگیری ندارند رسیدن به بیشترین ارزش افزوده از آب مصرفی را در این زمینه تقویت می کند.
زینی وند پس از طرح مشکلات بانکی چند واحد صنعتی در جلسه،بیان کرد: برای ساماندهی موضوعات بانکی کمیته ای کارشناسی تشکیل و پرونده های پیش رو با دقت نظر و از ابعاد مختلف مورد بازبینی قرار گیرد و بر این اساس نهایت همکاری و همراهی برای حل مشکلات این واحدها مورد توجه باشد.
وی اظهار داشت: مهمترین ماموریت فعلی فعال نگه داشتن تولید است ؛بنابراین درخواست ما این است که بانک‌ها در کنار واحدهای تولیدی و صنعتی قرار گیرند و برای تامین سرمایه در گردش آنها زمینه سازی کنند.
معاون استانداری یزد یکی از مهم ترین ماموریت های فعلی  و مورد تاکید مقام معظم رهبری در کشور را حفظ تولید و اشتغال دانست و افزود:در این شرایط باید غیرت ملی را بالا برد و با انعطاف بیشتر به منظور حل مشکلات فعالان اقتصادی با تاکید بر همکاری بین بخشی تلاش کرد.
زینی وند خاطرنشان کرد:نمی خواهیم فعالیت واحدهای صنعتی متوقف شود و برای ادامه کار صنایعی که توجیه اقتصادی و ظرفیت اشتغال جدید دارند،تسهیلگری در دو سطح ملی و استانی در حال پیگیری است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در پایان  گفت: شرایط فعلی کشور طولانی نخواهد بود و با تلاش و به لطف خداوند از آن عبور خواهیم کرد اما لازم است تا زمانی که بحران وجود دارد، همکاری‌ها روز به روز نزدیک تر‌ و مسنجم تر شود.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..