مدیرکل کمیته امداد یزد:

تمام مددجویان کمیته امداد یزد بسته حمایتی دریافت کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد گفت: تمام افراد زیرپوشش کمیته امداد بسته حمایتی از گروه‌های کم‌درآمد دولت را دریافت کردند .

به گزارش یزدی نیوز،«محسن علیزاده» در جلسه کمیته حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد استان با بیان این که همه مددجویان استان یزد بسته حمایتی را دریافت کردند، اظهار کرد‌: سهمیه در بحث دریافت حقوق زیر ۷۰۰ هزار تومان ، شش هزار و ۸۰۰ نفر بود ولی ۲۰ هزار نفر شناسایی شدند که توانایی پرداخت به ۱۲ هزار نفر وجود دارد .

 
وی درباره وضعیت افراد با درآمد زیر سه میلیون تومان افزود: در این خصوص در یک مرحله ۸۶ هزار نفر در استان ثبت‌نام کردند ولی قرار شد با بررسی‌های جامع‌تر ، راهکار لازم در این خصوص ارائه شود .
 
مدیرکل کمیته امداد یزد در ادامه با اشاره به افزایش کمک‌های مورد این مجموعه در چند ماه اخیر گفت: در این مدت ریاست کمیته امداد کشور و معاونش نیز ۴۵ میلیارد ریال به استان کمک کردند .
 
علیزاده ادامه داد: در هشت ماهه امسال و باوجود فضای فعلی اقتصادی ، کمک‌های مردمی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش داشت .
 
وی خاطرنشان کرد: این کمک‌ها در کنار افزایش کمک‌های مقام معظم رهبری و بخش اقتصادی کمیته امداد، موجب شد تا در یاری‌رسانی به اقشار کم‌درآمد گام‌های قابل‌توجهی برداشته شود .
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..