خدمات رسانی ۴۸ گروه جهادی به مناطق محروم استان یزد

از ابتدای سال 1397 تاکنون، 48گروه جهادی شامل 300 نیروی متخصص پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم استان یزد اعزام شدند

به گزارش یزدی نیوزرئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۴۸گروه جهادی شامل ۳۰۰ نیروی متخصص پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم استان یزد اعزام شدند.

 
سرهنگ  قادری افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۷ تاکنون، ۴۸گروه جهادی شامل ۳۰۰ نیروی متخصص پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم ۱۰ شهرستان این استان اعزام شدند
 
وی اظهار داشت : در این اعزام متخصصین داخلی ، ارتوپدی، اطفال، پزشک عمومی،دندان پزشک ، ماما و پرستار به شهرستان مروست برای ویزیت هم استانی ها اعزام شدند.
 
دکتر قادری  با اشاره به برپایی بیمارستان های صحرایی در خارج از استان و بیرون از مرزها گفت : در این مرحله از خدمات رسانی خدمات آسان و رایگان بسیج جامعه پزشکی استان یزد شامل ویزیت تخصصی و فوق تخصصی در پاراکلینک های این بسیج از جمله شنوایی سنجی , بینایی سنجی , سونوگرافی , اکو قلب , آزمایشگاه , فیزیوتراپی , اتاق عمل  خدمات ارائه می دهند.
 
قادری گفت : در صورتی که بیماران برای ادامه درمان به یزد ارجاع داده شوند با ارائه فرم ارجاع در بیمارستان های دولتی استان به صورت صد درصد رایگان معالجه خواهند شد.
 
رئیس جامعه پزشکی استان یزداشاره کرد : بسیج جامعه پزشکی به صورت متوالی توانسته است  در چهار سال گذشته رتبه برتر کشور را در برپایی بیمارستان های صحرایی را کسب کند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..