مراسم پنجاهمین دوره آموزشی اصناف استان یزد برگزار شد

مراسم پنجاهمین دوره‌ آموزشی اصناف یزد به همت مؤسسه فرهیختگان هنر و دانش کویر با تقدیر از هیات رییسه اتاق اصناف استان، مسئولان استانداری، فرمانداری و اساتید این دوره‌ها برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز نشست صمیمی هولدینگ مکتب‌خانه دانش به میزبانی موسسه فرهیختگان هنر و دانش کویر یزد(مرکز آموزش اصناف) با حضور جمعی از مسئولان استان و اساتید دوره‌های آموزشی برگزار شد.

 
این نشست به مناسبت پایان ٥٠ دوره آموزشی کلاس‌های اصناف استان در هتل صفاییه یزد برگزار و طی آن، مؤمنی به عنوان نماینده استانداری و دهقان به عنوان نماینده فرمانداری و حاجی حیدری معاون فرماندار یزد و هیات رییسه اتاق اصناف در این نشست به بررسی مسائل و چالش‌های برگزاری دوره‌های آموزشی اصناف پرداختند . 
 
نمایندگان استانداری و فرمانداری از عملکرد موسسه فرهیختگان هنر و دانش به عنوان مرکز آموزش اصناف تقدیر کردند و لازمه این عملکرد را به روزرسانی دانش‌ها و پربار بودن کلاس‌ها دانستند و موافقت و مساعدت خود با برگزاری این دوره‌ها اعلام کردند . 
 
در این مراسم، لوح یادبود و تندیس از سوی «فرزاد دهقانی فیروزآبادی» مدیر عامل هلدینگ مکتبخانه دانش به اساتید دوره آموزشی اصناف و مسئولان حاضر در جلسه اهداء شد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..