با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد برگرار شد:

اجرای طرح ملی کتاب‌خوانی با شعار «کودکان امروز، مدیران فردا» در کانون غنچه های هلال احمریزد

با حضورمدیرعامل و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد طرح ملی کتاب‌خوانی با شعار «کودکان امروز، مدیران فردا» در کانون غنچه های هلال احمر شهرستان یزد اجرا شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ مدیرعامل  و معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در قالب طرح ملی کتاب‌خوانی برای کودکان با شعار «کودکان امروز، مدیران فردا» در کانون غنچه‌های هلال نفیس و آفرینش حضور یافتند.

دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : توسعه فرهنگ کتابخوانی و نهادینه کردن آن در جامعه باید از کودکی آغاز گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن گفتگو با غنچه های هلال مطالبی را با موضوع هلال احمر و خدمات هلال احمر مطرح نمود و به سوالات غنچه های هلال پاسخ داده و با زبان کودکانه قصه هایی با مضمون اهداف و فعالیت های هلال احمر برای آنها بیان نمود.

حرازی زاده در ادامه بیان نمود : در این کتاب خوانی سعی شد با روش قصه گویی به زبان ساده، کودکان با انواع بلایای طبیعی و راه های مقابله با آن و تجهیزات کیف کمکهای اولیه و موارد استفاده هریک از آنها، آشنا گردند.  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: سازمان جوانان هلال‌احمر از پیش‌دبستان کودکان را با مفاهیم بشردوستانه و انسان‌دوستی و با اهداف هلال‌احمر آشنا کرده و متناسب با هر سن، محصولات فرهنگی برای آنها از جمله لوح‌های فشرده و کتاب‌های آموزشی تولید می‌کند

در پایان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اهدای هدایا به کودکان، آنان را به خواندن و مانوس شدن با کتاب تشویق و ترغیب کرد..

گفتنی است، این برنامه با عنوان کودکان امروز، مدیران فردا در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی برگزار شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..