در سفر رییس سازمان جوانان هلال احمر به استان یزد :

دبیر شورای مرکزی کانون های دانش آموزی منطقه شرق و جنوب شرق از رئیس سازمان حکم خود را دریافت کرد

دبیر شورای مرکزی کنگره کانون های دانش آموزی منطقه شرق و جنوب شرق کشور حکم خود را از رئیس سازمان جوانان هلال احمر دریافت کرد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، در انتخابات کنگره منطقه ای دبیران کانون های دانش آموزی هلال احمر که در اردوهای دوستی در ۴ منطقه طی ۸ مرحله و با حضور ۱۲۰۰ نفر برگزار شد، در هر منطقه به تفکیک دختر و پسر ۵ نفر عضو اصلی و دو نفر علی البدل انتخاب شدند.

در همین راستا سهیل فلاح تفتی عضو محترم کانون دانش آموزی جمعیت هلال احمر استان یزد شهرستان تفت به عنوان دبیر شورای مرکزی کنگره کانون های دانش آموزی هلال احمر منطقه شرق و جنوب شرق کشور منصوب گردید و حکم خود را از رییس سازمان جوانان هلال احمر دریافت نمود

همچنین در این انتخابات  یک نفر هم دبیر و یک نفر نائب دبیر انتخاب شد. در حال حاضر در ۴ منطقه ۲۸ دختر و ۲۸ پسر عضو شورای مرکزی کنگره هستند که به عنوان نمایندگان دادرسان و اعضای کانون های دانش آموزی در کنگره حضور دارند و نقش این اعضا در تصمیم گیری ها و  فعالیت های مربوط به خودشان است.

بر اساس  سند راهبردی ده ساله جمعیت؛ یکی از اهداف تشکیل این کنگره؛ کمک به ارتقای مسئولیت و نقش آفرینی جوانان در فعالیت های اجتماعی و بشردوستانه از طریق افزایش انگیزه و مشارکت در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها و آموزش و توانمند سازی آنها است.

همچنین گسترش نقش جوانان در امور مدیریتی، تصمیم سازی و تصمیم گیری، یکی دیگر از اصلی ترین اهداف تشکیل کنگره کانون های دانش آموزی هلال احمر در کشور است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..