ورزش با برگزاری همایش‌های مختلف پیاده‌روی همگانی نمی‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه ورزش با برگزاری همایش‌های مختلف پیاده‌روی همگانی نمی‌شود گفت: ورزش همگانی می‌تواند به مسئله‌ای قابل اهمیت در خانواده‌ها تبدیل شود.

به گزارش یزدی نیوز مسعود شریعتی در اولین سمینار آشنایی با ورزش که به کمیته کراس فیت هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد با اشاره به اهمیت ورزش همگانی در سطح کشور اظهار داشت: ورزش همگانی اثرات مثبت بسیاری در پی دارد که یکی از آن ایجاد انگیزه هر چه بیشتر ورزش در بین خانواده‌ها است.

 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه بار اصلی همگانی کردن ورزش بر دوش مربیان و مدرسان ورزش‌های همگانی است اضافه کرد: ورزش با برگزاری همایش‌های مختلف پیاده‌روی همگانی نمی‌شود بلکه نیاز است که همتی جدی در این راستا وجود داشته باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: مربیان و مدرسان ورزش‌های همگانی با توجه به تجاربی که در این زمینه کسب کرده‌اند می‌توانند به نحوی عمل کنند که ورزش همگانی به یکی از موارد حائز اهمیت خانواده‌ها تبدیل شود.
 
شریعتی ورزش کراس فیت را رشته‌ای جدید و نوپا در سطح کشور دانست و افزود: بسیاری در کشور به این ورزش علاقه‌مند شده‌اند به صورت جدی در حال فعالیت هستند و بدون شک می‌توان با برگزاری دوره‌های مختلف، جوانان را با این ورزش جذاب آشنا کرد.
 
مربیان ورزش همگانی علمشان باید بروز باشد
 
امیر عظیم صحت مند، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد در این نشست با تاکید بر اینکه علم مربیان ورزش همگانی باید بروز باشد تصریح کرد: مسئله آموزش مهمترین مبحثی است که باید مد نظر همه قرار گیرد زیرا یک ورزشکار حرفه‌ای با علم به ورزش است که می‌تواند طی سال‌های طولانی به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای عمل کند.
 
وی ادامه داد: مربیان ورزش‌های همگانی باید دوره‌های مربوطه را با موفقیت و کسب نمرات قبولی طی کنند تا اینکه بتوانند در باشگاه‌های ورزش فعالیت کنند و اگر نتوانند این نمرات کسب و مراحل بالاتر دست یابند، فعالیتشان در باشگاه‌های ورزشی غیر مجاز تلقی می‌شود.
 
 
منبع"خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..