امام جمعه یزد تأکید کرد:

لزوم معرفی سریع استاندار یزد

امام جمعه یزد با بیان این‌ که امروز ایران اسلامی بیش از هرچیز به اتحاد و همبستگی نیاز دارد گفت: مسئولان فرآیند انتخاب و معرفی استاندار جدید یزد را با سرعت بیشتری انجام دهند.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله«محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته ۲۳ آذرماه نماز جمعه یزد اظهار کرد: باور این موضوع که خداوند همیشه بر همه احوال انسان‌ها آگاه و تواناست ضروری است.

 
وی افزود: افراد در جامعه اسلامی همیشه خود را در سایه خداوند می‌دانند و از انجام هرگونه گناه و عمل اشتباه خودداری می‌کنند.
 
امام جمعه یزد در ادامه با بیان این ‌که متأسفانه در حال حاضر آن طور که باید و شاید باور حضور خداوند در جامعه پررنگ نیست، گفت: گران‌فروشی، احتکار و بی توجهی نسبت به یکدیگر از جمله نشان‌های عدم توجه به وجود خداوند در جامعه است.
 
ناصری یزدی با اشاره به موضوع تعرض به خط انتقال آب استان یزد تصریح کرد: همه افراد باید بدانند که احساس مسئولیت نسبت به یکدیگر رزق و روزی را افزون و نعمت‌های الهی را بیشتر می‌کند.
 
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مستکبران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به دنبال متزلزل کردن پایه‌های این نظام الهی بودند، ادامه داد: استکبار چشم طمع به ذخائر زیست محیطی و ظرفیت‌های منطقه خاورمیانه دوخته و قصد دارد به هر قیمتی که شده به اهداف پلید خود برسد.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد ایران را سدی مستحکم در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی دانست و بیان کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی سه حوزه نظامی، اقتصادی و روانی ایران اسلامی را هدف قرار دادند.
 
وی با اشاره به ضرورت تقویت ظرفیت‌های نظامی برای ایستادگی در برابر دشمنان، گفت: تحریم‌های اقتصادی یکی از مهمترین توطئه دشمنان است که قصد دارند به این وسیله دغدغه روحی و روانی ملت ایران را زیاد کنند.
 
امام جمعه یزد هم‌افزایی و اتحاد را رمز پیروزی انقلاب اسلامی در برابر مستکبران عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان و دست اندرکاران بدانند که حزب‌گرایی از دیگر توطئه دشمنان برای از بین بردن اتحاد ملت ایران است.
 
دستگاه قضایی با جدیت بیشتر با مفسدان اقتصادی مبارزه کند
 
ناصری یزدی با بیان این که مسئولان دولتی باید بیش از پیش مهار گرانی، مدیریت نقدینگی، مدیریت واردات و مهار دلالی‌ها را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: دستگاه قضایی باید با جدیت بیشتری نسبت مبارزه علیه مفسدان اقتصادی را پیگیری کند.
 
این مسئول انتصاب استاندار یزد را از دیگر موضوعات اجرایی دولت در استان یزد دانست و تأکید کرد: استاندار یزد باید کسی باشد که فارغ از هرگونه گرو و جناح منافع استان را در دستور کار خود قرار داده و با جدیت مسئله آب را دنبال کند.
 
وی در پایان شایسته سالاری را از دیگر اولویت‌های اجرایی استاندار یزد عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان بدانند ایران اسلامی امروز بیش از هرچیز به توسعه فرهنگی دینی نیاز دارد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..