تاکید نماینده ولی فقیه در استان یزد بر‌ حل مشکلات مسکن محرومان و مستضعفان

ماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه برای حل مشکلات مسکن محرومین و مستضعفین برنامه ریزی شود گفت: ایده اولیه امام خمینی (ره) در بنیاد مسکن نباید فراموش شود.

به گزارش یزدی نیوز، آیت‌الله محمد‌رضا ناصری یزدی در جمع مسئولان بنیاد مسکن یزد با اشاره به اینکه ایده اولیه امام خمینی‌(ره) در بنیاد نباید فراموش شود اظهار داشت: ایده امام راحل برای بنیاد، ساخت مسکن برای محرومین و مستضعفین بود.

 
نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: با توجه به اینکه قیمت مسکن در این مدت افزایش یافته است نیاز به این دارد که بنیاد مسکن فکری بیاندیشند افرادی که قادر به تهیه مسکن نیستند بتوانند کاری انجام دهند.
 
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: برنامهریزی وزارت مسکن برای کاهش قیمت مسکن، احیای بافت‌های تاریخی و یا ساخت مسکن در مناطق خالی سطح استان می‌تواند مواردی برای حل مشکل مسکن مردم باشد.
 
 
وی با بیان اینکه زمانی در کشور طرح ساخت مسکن شروع و بسیاری خانه‌دار شدند ولی با حرکت خوبی که صورت گرفت، اشکالاتی نیز در پی داشت تصریح کرد: نیاز  است که مشکلات و مسائلی که در این طرح وجود دارد با برنامه‌ریزی درست و حساب شده برطرف شود و افراد فاقد مسکن نیز بتوانند خانه‌دار شوند.
 
ناصری یزدی اضافه کرد: برای مسکن مهر و یا بافت‌های فرسوده طرحی ارائه شود که هر کسی زمین دارد بتواند اقدام به ساخت کند و یا اینکه پیمانکاران جز به میدان وارد شوند و کاری صورت گیرد تا اینکه مشکل مسکن مردم حل شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: محرومین و مستضعفینی که مشکل مسکن دارند می‌توان با همکاری کمیته امداد و خیرین نسبت به حل مشکل این عزیزان نیز اقداماتی انجام داد.
 
امام جمعه یزد در پایان گفت: امروزه با مشکلاتی که وجود دارد مردم به سختی می‌توانند اقدام به ساخت و خرید مسکن کنند که نیاز است به نحوی عمل شود تا مشکلات خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه حل شود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..