رئیس قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان یزد:

۸ خانه عالم در روستاهای استان یزد بهسازی شد

رئیس قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان یزد از مناسب سازی و بهسازی هشت خانه عالم در روستاهای استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز مهدی دهقان در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان یزد به ویژه در سطح روستاها اظهار داشت: مناسب سازی و بهسازی هشت خانه عالم در روستاهای استان با محوریت مناطق محروم انجام شده است.

 
وی با بیان اینکه خانه عالم لازمه حضور روحانیون در روستاها به ویژه در مناطق محروم است، خاطرنشان کرد: حضور روحانیون و تلاش برای ایجاد همدلی و وحدت میان مردم، گامی موثر در توسعه و آبادانی روستاها خواهد بود.
 
دهقان با اشاره به پیگیری ساخت دو خانه عالم در شهرستان بهاباد بیان کرد: تکمیل این دو خانه در گرو حمایت سایر دستگاه های متولی استان است.
 
فعالیت ۵۰ روحانی مستقر در استان یزد
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰ روحانی مستقر در سطح استان فعالیت دارند.
 
حجت الاسلام علی کارگر بیان کرد: ساخت خانه عالم و پیگیری به منظور حضور روحانی در مناطق واجد شرایط به صورت جدی در دستور کار اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد قرار دارد.
 
وی تاکید کرد: با همکاری سایر دستگاه‌ها در ساخت خانه عالم در روستاها به ویژه در روستاهای مناطق کمتر برخوردار، می توان مقدمات اعزام روحانیون را با سرعت بیشتری فراهم کرد و در عین حال می توان شاهد اجرای برنامه های بلند مدت‌تر در روستاها باشیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..