معاون فرهنگی دادگستری یزد:

مسئول فرهنگی باید یک جهادی آتش به اختیار باشد

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: مسئول فرهنگی باید یک نیروی جهادی آتش به اختیار و همیشه در صحنه باشد و برای این مردم و نظام زحمت بکشد .

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا عرشیان» در جمع مسئولان فرهنگی حوزه‌های قضایی و همچنین سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان یزد، اظهار کرد: باید برای تحقق اهداف عالیه نظام، در صحنه کار و تلاش حاضر بود و با تمام توان کار کرد .

 
وی بر استفاده از هسته‌های جهادی و اجرای برنامه‌های فرهنگی تأکید و بیان کرد: هسته‌های جهادی یعنی فرصت استفاده از یک نیروی کارآمد فرهنگی که داوطلبانه و ایثار گرانه در میدان کار فرهنگی حاضر شده و انجام وظیفه می‌کند.
 
این مقام قضایی با اشاره با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: طرح «40 قاضی، ۴۰ مسجد» یک طرح فرهنگی است که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و قضات مجرب و فرهیخته دادگستری استان در بین آحاد مردم در مساجد حاضر شده و ضمن تبیین اهداف متعالی نظام اسلامی و خدمات دستگاه قضاء به پرسش های مردمی پاسخ خواهد داد .
 
وی از اجرای طرح «40 قاضی، ۴۰ خاطره» در یزد نیز خبر داد و افزود: در این طرح ۴۰ خاطره ماندگار و خاص قضات مجرب دادگستری در سنوات خدمت تدوین و منتشر می‌شود. 
 
گفتنی است؛ در این نشست، مسئولان فرهنگی دستگاه‌های وابسته به قوه قضاییه و حوزه‌های قضایی استان ضمن بیان دیدگاه های خود، گزارشی از فعالیت‌های خود را تشریح کردند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..