۳۷۶ کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۷۶ کیلوگرم تریاک در عملیات‌های جداگانه نیروهای پلیس این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، درباره جزئیات خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد هنگام کنترل محورهای ورودی به یک دستگاه تریلی "اسکانیا" مشکوک شدند.

 
سرهنگ مکی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی از این تریلی ۳۶۰ کیلو  تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو  جاساز شده بود را کشف کردند.
 
 
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه ضمن اشاره به دستگیری ۲ متهم و معرفی به مقام قضائی تصریح کرد: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله از شرق کشور به استان "تهران" را داشتند که توسط ماموران دستگیر شدند.
 
وی همچنین گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس شهرستان در محورهای مواصلاتی، یک‌دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را متوقف کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند
 
مکی با بیان اینکه دو نفر متهم در این زمینه دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان این محموله موادمخدر را از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال به مرکز کشور را داشتند که توسط پلیس دستگیر شدند.
 
کشف بیش از ۹ کیلوگرم تریاک در خاتم
 
وی همچنین از کشف ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک از یکدستگاه خودرو وانت پیکان در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس شهرستان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شدند.
 
وی بیان کرد: مأمورین جهت برسی بیشتر خودرو را به یگان انتظامی دلالت دادند و در بازرسی از این خودرو مقدار ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این زمینه و تحویل به مقام قضائی، خاطرنشان کرد: متهمان قصد انتقال مواد از استان‌های جنوبی به مرکز کشور را داشتند که توسط مأموران دستگیر شدند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..