میوه‌ی شب یلدای یزد گران نمی‌شود

رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد از عدم تغییر قیمت میوه و ثبات بازار تا شب یلدا خبر داد .

به گزارش یزدی نیوز«حسین مشرف» از عدم تغییر قیمت میوه به مناسبت شب یلدا خبر داد و تصریح کرد: وضعیت میوه در حال حاضر تغییر چندانی نداشته است و تا حدودی برخی از میوه‌ها مانند مرکبات نیز کاهش قیمت داشته‌اند . 

 
وی افزود: خشبختانه کمبود برخی میوه‌ها مانند انار و هندوانه نیز تا حدودی جبران شده و افزایش قیمت چندانی برای این میوه‌ها پیش‌بینی نمی‌شود . 
 
رییس اتحادیه میوه و تره‌بار یزد ورود هندوانه‌های انباری به بازار یزد را عاملی بر کنترل قیمت هندوانه دانست و گفت: گران شدن قیمت هندوانه در برهه‌‌ای زمان به علت کمبود آن بوده و در حال حاضر تا حدود زیادی جبران شده است و  در حال حاضر هندوانه‌ی نو از ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان و هندوانه انباری از ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰ تومان در میادین تره بار یزد توزیع می‌شود . 
 
وی قیمت انار را نیز از ۲۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان عنوان کرد و ادامه داد: مرکباتی مانند پرتقال معمولی ۲۵۰۰ تومان، پرتقال واشنگتنی بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، پرتقال کوهستانی از ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و نارنگی از ۳۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان در میدان میوه و تره بار عرضه می‌شود . 
 
مشرف در مورد قیمت سبزیجات نیز تصریح کرد: سبزی خورشتی به دلیل فراوانی سبزی در بازار از ۲۳۰۰ به ۱۹۰۰ تومان کاهش یافته است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..