تمایل چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در فولاد ابرکوه

فرماندار ابرکوه با اشاره به تمایل سرمایه‌گذاران چینی برای حضور در بخش فولاد این شهرستان، از دستگاه‌های اجرایی خواست تا زیرساخت‌های تسهیل فرآیند تولید را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنند .

به گزارش یزدی نیوز«محمد کاظمی‌نسب» در نشست با سرمایه‌گذاران خارجی از کشور چین در رابطه با شرایط و پتانسیل‌های مختلف سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف ابرکوه بحث و تبادل‌نظر کردند . 

 
وی ضمن استقبال از حضور سرمایه‌گذاران خارجی برای توسعه بخش صنعت و ایجاد اشتغال در این شهرستان، عنوان کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ابرکوه از جمله معادن و جاذبه‌های متعدد و متنوع گردشگری، زمینه‌ای مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی است . 
 
کاظمی‌نسب تصریح کرد: تلاش می‌کنیم زیرساخت‌ها، بسترها و شرایط لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در ابرکوه را فراهم کنیم تا از این مسیر شاهد رونق اقتصادی و ایجاد تولید و اشتغال باشیم . 
 
وی حمایت از سرمایه‌گذاران و مجریان طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زا را سیاست راهبردی دولت عنوان کرد و با اشاره به تمایل سرمایه‌گذاران چینی برای حضور در بخش فولاد این شهرستان، ابراز امیدواری کرد تا از فرصت حضور آنان در راستای توسعه و پیشرفت این شهرستان استفاده شود . 
 
فرماندار ابرکوه در خاتمه تأکید کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این رابطه باید زیرساخت‌های تسهیل فرآیند تولید را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنند . 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..