در نشست خبری مطرح شد؛

مجموعه جامع ورزشی در یزد راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ترمه دستجردی یزد از راه‌اندازی مجموعه جامع ورزشی یزد تا پنج سال آینده خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمهدی دستجردی امشب در نشستی خبری با اشاره به اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی ترمه دستجردی یزد به بحث ورزش بانوان ورود کرده است، اظهار داشت: در حال حاضر یک تیم والیبال و یک تیم فوتسال بانوان در لیگ دسته یک کشور داریم و فعالیت این دو تیم به طور حرفه‌ای دنبال می‌شود.

 
وی با بیان اینکه مبنا و ملاک باشگاه‌داری، تاسیسات و زمین نیست بلکه به دنبال انجام کار اصولی و ورزش حرفه‌ای هستیم، افزود: تلاش ما این است که والیبال و فوتسال بانوان را بر اساس یک برنامه اصولی و بلندمدت به پیش ببریم و بر این کار نیز تمرکز داریم بر این اساس ممکن است تا چند سال آینده، به دنبال تشکیل تیم در رشته دیگری نباشیم.
 
دستجردی تصریح کرد: نمی‌توانم قول ۱۰۰ درصد بدهم که وضعیت تیم به خوبی پیش می‌رود زیرا در کشور ما هیچ‌چیز ثبات ندارد و ممکن است شرایط ناگهان دگرگون شود اما اگر وضعیت به همین شکل پیش برود، تیم‌های تشکیل شده در رشته‌های فوتسال و والیبال بانوان یزد، برای بلندمدت فعالیت حرفه ای انجام خواهند داد.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ترمه دستجردی یزد خاطرنشان کرد: متاسفانه اکنون اسپانسرها برای ورزش بانوان هزینه نمی کنند که اگر رغبتی در این زمینه وجود داشت، اکنون حداقل یک تیم که به مدت پنج سال ثابت کار کرده باشد، وجود داشت.
 
وی در مورد راه‌اندازی مجموعه جامع ورزشی در یزد نیز اظهار داشت: بر اساس یک برنامه زمان بندی شده پنج ساله، یک مجموعه کامل ورزشی در استان یزد راه اندازی خواهد شد که این مجموعه نیاز به ۸ هزار مترمربع زمین دارد و شامل سه سالن چند منظوره، زمین چمن، خوابگاه، رستوران و …. است.
 
دستجردی خاطرنشان کرد: طرح توجیهی این مجموعه ورزشی ارائه شده و به محض واگذاری زمین در منطقه‌ای مناسب، کار خود را آغاز خواهیم کرد.
 
وی در مورد ورود باشگاه به بحث فوتبال چمنی آقایان نیز بیان کرد: به بحث فوتبال ورود نخواهیم کرد زیرا خاطره خوبی از آن نداریم اما در مجموع به دنبال باشگاهداری اصولی با بهره‌مندی از نیروها و بازیکنان بومی هستیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..