مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

فعالیت های بشردوستانه هلال احمر توسط چوانان داوطلب ترویج شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خواستار ترویج فعالیت‌های بشردوستانه هلال احمر توسط جوانان این سازمان در میان گروه‌های هم‌سال شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محسن حرازی‌زاده در مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر بخش برادران که با حضور رییس سازمان جوانان هلال احمر کشور،سرچرست استانداری یزد ،فرماندار یزد و دیگر مدیران ارشد استان و همچنین با حضور بهداد سلیمی قهرمان جهان و نیز معاون امور جوانان استانها و جوانان هلال احمر از ۳۱ استان کشور در سالن همایش‌های هلال احمر یزد برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور شرکت‌کنندگان در این دوره، اظهار داشت: امیدواریم یزد توانسته باشد در این رقابت‌ها میزبانی شایسته‌ای هم از گروه‌های خواهر و هم از گروه های برادر داشته باشد.

وی بیان کرد: تلاش ما برای انجام این میزبانی، گسترش نمایش فعالیت‌های بشردوستانه در شهر جهانی یزد بوده است.

حرازی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: هلال احمر از جمله سازمان‌هایی است که عمده فعالیت‌های آن توسط اعضا و داوطلبان انجام می‌شود و به طور قطع با توجه به محدودیت نیروهای ثابت، می توانیم با افزایش پتانسیل اعضا، فعالیت‌های بیشتری در سطح استان انجام دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: هلال احمر در زمان جنگ مسئولیت امدادرسانی و در زمان صلح، مسئولیت آمادگی نیروها و تکمیل تجهیزات امدادی را بر عهده دارد که به همین منظور، اقدامات متعددی از جمله مسابقات رفاقت مهر هر سال برگزار می‌شود.

حرازی زاده بیان کرد: فعالیت‌های مسابقات رفاقت مهر بر پایه و محور بشردوستی است زیرا بشردوستی از ابتدا سرلوحه برنامه های هلال احمر بوده است.

وی با تاکید بر آموزش رفتارهای بشردوستانه به گروه‌های هم‌سال توسط جوانان هلال احمر تصریح کرد: کسی که رفتار بشردوستانه انجام می‌دهد، جامعه را یک گام از اقدامات غیربشری دور می‌کند.

همچین مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد اظهار داشت: جمعیت ازجمله سازمان‌های اجتماعی و مردمی است که عمده فعالیت‌های آن توسط اعضا و داوطلبان انجام می‌شود. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: هلال احمر در طول دوران انقلاب اسلامی ایران خدمات بسیار ارزنده‌ای به مردم ایران و کشورهای منطقه ارائه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این خدمات در ابتدای انقلاب و در دوران دفاع مقدس با حضور نیروهای امدادگر هلال احمر در جبهه‌های حق علیه باطل و درمان رزمندگان انجام شد و در طول این دوران شاهد رشادت‌ها و ایثار فراوان نیروهای هلال احمر بودیم.

حرازی زاده تصریح کرد: پس از دوران هشت سال دفاع مقدس و در زمان صلح هم هلال احمر با توجه به اینکه مسئولیت آمادگی نیروها و تکمیل تجهیزات امدادی را بر عهده دارد در این زمینه فعالیت‌ها و خدمات بسیار گسترده‌ای انجام داده است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..