فرماندار میبد:

تولید انرژی‌های تجدید‎پذیر با آمادگی سرمایه‌گذار در دستور کار گرفت

فرماندار میبد با سفر به تهران در دیدار با معاون وزیر و رییس سازمان انرژی‌های تجدید ‎ پذیر و بهره‌وری انرژی برق دیدار و در خصوص تولید انرژی‌های تجدید‌پذیر در شهرستان بحث و گفت‌وگو کرد .

به گزارش یزدی نیوز«حسین فلاح» در مورد دیدار خود با «سید محمدصادق زاده» معاون وزیر و رییس سازمان انرژی‌های تجدید ‎ پذیر و بهره‌وری انرژی برق گفت: این دیدار نتایج خوبی داشت و با توجه به آمادگی سرمایه‌گذار، تولید انرژی‌های تجدید ‎ پذیر در دستور کار قرار گرفت که نتایج خوبی برای ماه‌های آینده برای شهرستان میبد خواهد داشت . 

 
وی در سفر کاری خود به تهران به همراه نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی با «عبدالهاشم حسن نیا» معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای کشور نیز دیدار کرد و در این رابطه اظهار کرد: در این دیدار بحث روشنایی پل خورشید به طول پنج کیلومتر، تقاطع غیر هم‌سطح و تعریض جاده روستای نیوک – فولاد آلیاژی که مسیر مواصلاتی ندوشن را تسهیل می‌کند، مطرح و دستور خوبی گرفته شد .
 
فلاح افزود: همچنین تعریض جاده نیوک – ندوشن هم که از مسیرهای معدنی و پرحجم ترافیک کامیون‌هاست در اولویت گذاشته شد تا با تعریض آن از حوادث جاده‌ای و ترافیکی در این مسیر کاسته شود .
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..