معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد:

اولویت اقتصادی استان تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد تعامل بین بخشی و تقویت نگاه نظارتی را در کنترل بازار و از سوی تمام دستگاه های موثر لازم دانست و گفت: یکی از اولویت های اقتصادی استان تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم است.

به گزارش یزدی نیوزجلسه ستاد تنظیم بازار استان با حضور «علی زینی وند» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد و اعضای این ستاد در سالن شهید موحدین برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد بیان کرد: برای ساماندهی موضوعات مربوط به تامین گوشت و کنترل ورود و خروج دام در سطح استان کمیته ای با حضور دستگاه های اجرایی موثر از جمله دامپزشکی،صنعت،معدن و تجارت،نیروی انتظامی و نماینده ای از استانداری تشکیل شود.
 «علی زینی وند» افزود:در این کمیته به صورت تمام وقت موارد مشکوک در جابه جایی دام و تامین گوشت استان حل و فصل و با سرعت نسبت به مسائل پیش رو تصمیم گیری شود تا بتوان بر این اساس از بلاتکلیفی و مشخص نبودن وضعیت روزانه در این موضوع جلوگیری کرد.
وی خاطرنشان کرد:اگر مواردی در این کمیته بر خلاف قانون و دستورالعمل های بهداشتی مشاهده شد و یا در بررسی های نهادهای بازرسی از بازار تخلفی در عرضه و قیمت غیر متعارف مشهود بود، دستگاه های نظارتی با جدیت ورود پیدا کنند.
معاون استانداری یزد اظهار داشت:جذب و توزیع گوشت وارداتی نیز با گسترده و حجم بیشتری در دستور کار قرار گرفته  و جبران کمبودهای احتمالی نیز در سطح ملی پیگیری می شود.
زینی وند گفت: بر مبنای دستورالعمل های جدید ملی در تامین میوه شب عید نیز بهره گیری از تجربه های سال قبل به ویژه فعالیت های صورت گرفته در تعاون روستایی استان مورد توجه قرار گیرد و  توانمندی بخش خصوصی نیز در این حوزه ارزیابی و فعال سازی شود تا با برنامه ریزی موثر برای تامین  میوه شب عید نیز با مشکلی مواجه نباشیم. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در پایان بیان کرد:یکی از اولویت های مهم اقتصادی استان تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم قرار گرفته است و انتظار می رود بر این مبنا همکاری های بین بخشی دستگاه های اجرایی و نظارتی تقویت و به شکلی منسجم هدفگذاری شود.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..