فرماندار تفت:

اشتغال پایدار در روستاها مستلزم توسعه محور گردشگری است

فرماندار شهرستان تفت با بیان این‌که روستای طزرجان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان است گفت: ایجاد اشتغال پایدار در روستاها مستلزم توسعه محور گردشگری است

به گزارش یزدی نیوز«محمد محامدی» در جلسه‌ای با اعضای شورای اسلامی و معتمدین روستا طزرجان که به منظور بررسی مشکلات اهالی این روستا برگزار شده بود،‌اظهار کرد: طزرجان جزو روستاهای هدف گردشگری شهرستان تفت است که در چهارفصل سال جاذبه‌های فراوانی دارد و باید با توسعه محور گردشگری و جذب گردشگران در زمینه اشتغال پایدار این منطقه و جلوگیری از مهاجرت روستائیان تلاش شود .

 
وی افزود: نیاز است برای توسعه گردشگری در این روستا از ظرفیت بخش خصوصی استفاده و همه دستگاه‌ها، شورای اسلامی و دهیاری در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .
 
فرماندار تفت در ادامه بابیان این‌که جاده مواصلاتی دهستان شیرکوه یکی از پرترددترین مسیرها در استان به ‌ویژه در ایام تعطیل است گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده و تخصیص اعتبار لازم و با مساعد شدن هوا  مرحله اول این طرح اجرایی می‌شود.
 
محامدی در مورد ساخت سالن ورزشی و چمن مصنوعی روستای طزرجان تصریح کرد: باید با همکاری شورای اسلامی طزرجان و اداره ورزش و جوانان اقدامات لازم درزمینه ساخت سالن ورزشی و یا زمین چمن مصنوعی صورت گیرد تا جوانان این منطقه اوقات فراغت خود را به امر ورزش اختصاص دهند .
 
گفتنی است، در پایان این جلسه فرماندار به همراه بخشدار مرکزی از مناطق مختلف روستای طزرجان بازدید کردند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..