راه اندازی کارخانه کمپوست در یزد – بزودی

در نشست اعضای کمیسیون های فرهنگی،خدمات،حقوقی و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد بر راه اندازی کارخانه کمپوست در شهر یزد تاکید شد .

به گزارش یزدی نیوز ، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد در نشست خبری اعضای کمیسیونهای فرهنگی ،خدمات ،حقوقی و شهر هوشمند با اصحاب رسانه ترویج فعالیت های فرهنگی برپایی ‌نشست جهانی خشت و خام را ازجمله اقدامات در راستای معرفی هویت این شهر تاریخی برشمرد و گفت: در حوزه اجتماعی هم برنامه‌های برای نشاط اجتماعی انجام‌ شده است .

عامری افزایش سرانه مطالعه کتاب و کتاب‌خوانی و برگزاری رویدادهای هنری را ازجمله اقدامات کمیسیون فرهنگی شورا اسلامی اعلام کرد .
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد نیز گفت:بحث جمع‌آوری ضایعات ازجمله دغدغه شهروندان بود در این رابطه ۲ قطعه زمین به وسعت ۷۰ هکتار برای این موضوع در نظر گرفته‌شد. 
کاشفی زاده  همچنین وضعیت کارخانه کمپوست را بلاتکلیف اعلام و کرد و افزود: شهرداری در حال انجام فعالیت هایی در راستای راه اندازی این کارخانه است.
  قمی رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد شفاف‌سازی فعالیت‌های شورا و پخش تمام جلسات این نهاد به‌صورت زنده ،مکانیزه شدن صدور پروانه‌های ساختمانی ، راه‌اندازی دوچرخه هوشمند ،پارک هوشمند و سرعت‌گیرهای هوشمند را از دیگر برنامه‌های در دستور کار کمیسیون شهر هوشمند اعلام کرد .  
الهه جورابی رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر یزد  افزود: به استناد کمیسیون ۲۰شهروندان می توانند با تماس با ۱۳۷ شکایت خود را مبنی بر وجود مزاحمت هایی که آلودگی دارد اعلام کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..