انگیزه و رویکرد اصلی جمعیت هلال احمر خدمت به مردم است

سرپرست استانداری یزد با تحسین روحیه توانمندسازی و رفاقت برای حل مشکلات کشور و جامعه، انگیزه و رویکرد اصلی جمعیت هلال احمر را خدمت به مردم و تلاش در مسیر رفع موانع دانست.

به گزارش یزدی نیوزآیین اختتامیه مرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر با حضور سرپرست استانداری یزد برگزار شد.

سرپرست استانداری یزد با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در برگزاری این برنامه گفت: برگزاری دوره های مختلف مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر نشان دهنده عزم قابل تحسین  اعضای هلال احمر در رسالت توانمند سازی خود و جمعیت هلال احمر کشور برای انجام خدمات بهتر به مردم عزیز است.
«محمدعلی طالبی» افزود: هلال احمر یکی از بزرگترین نهادهای مشارکت مردمی در کشور است و جایگاه بسیار شایسته  و  مورد پذیرشی در جامعه دارد که توانسته در مناسبت ها و موقعیت های مختلف خدمات بسیار خوبی به مردم و در مسیر تسهیل مشکلات به ویژه در مواقع بحران ارائه نماید.
طالبی بیان کرد: استان یزد یکی از استان هایی است که گرچه با  سوانح طبیعی کمتری روبه رو شده است اما همواره در خط مقدم امداد در نقاط مختلف کشور حضور داشته و عملکرد موثری از خود نشان داده است.
سرپرست استانداری یزد در پایان اظهار داشت: جمعیت ارزشمند هلال احمر و جوانان با انگیزه با ورود به چنین رقابت ها و برنامه هایی خود را برای حل مشکلات و رفع موانع آماده می سازند و  هر کجا مردم و کشور نیاز  به حضور نیروهای هلال احمر داشته باشد  با انگیزه کامل خدمت به میدان می آیند.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..