نمایشگاه سوغات شهرها در اردکان برپا شد

اولین نمایشگاه توانمندی‌ها و تولیدات خانگی در قالب نمایشگاه سوغات شهرها در اردکان دایر شد.

به گزارش یزدی نیوز«رقیه کرمانیان» معاون فرماندار اردکان ، در حاشیه برپایی این نمایشگاه هدف از برگزاری آن را ارائه توانمندی‌های زنان ارزش‌آفرین به ویژه زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و بالا بردن سطح درآمد آنها عنوان کرد . 

 
وی با اشاره به این که این نمایشگاه به منظور حمایت از کارآفرینی و کالای ایرانی تا ۱۵ آذر‌ماه در حسینیه بین‌الحرمین اردکان برپا خواهد بود، تصریح کرد: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر آماده پذیرایی از علاقه‌مندان خواهد بود و بستر کارآفرینی مناسبی را برای دیگر شرکت‌کنندگان نیز به همراه داشته است . 
 
این مسئول افزود: فعالیت‌های نمایشگاهی یکی از تکنیک‌های مهم بازاریابی در حوزه‌های مختلف است که اگر مبتنی بر برنامه‌ریزی هدفمند و جامع باشد، می‌تواند از نتایج مثبت آن در راستای رونق بخش‌های مختلف اقتصادی به‌ خصوص در بخش صنایع‌دستی بهره‌مند شد . 
 
وی با اشاره به این که در این نمایشگاه انواع صنایع دستی شهرستان اردکان برای علاقمندان به نمایش گذاشته شده است، گفت: در دیگر غرفه‌های این نمایشگاه انواع تولیدات خانگی از شهرهای گیلان، اهواز، بجنورد، یزد، میبد، شیراز و کاشان عرضه‌شده است . 
 
معاون فرماندار اردکان تصریح کرد: این نمایشگاه در ۳۷ غرفه و در زمینه‌های مختلف صنایع‌دستی، آشپزی، ترشیجات، خیاطی و دیگر بخش‌های مرتبط با همکاری فرمانداری، میراث فرهنگی، شهرداری، دانشگاه اردکان، منابع طبیعی، ورزش و جوانان و هیات امنای حسینیه بین‌الحرمین شریف‌آباد برپا شده است.
 
 
منبع:ایسنا یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..