بسیج مهندسی برای ترویج ساخت‌ و سازهای قانونی در یزد ورود کرد

سازمان بسیج مهندسین استان یزد به منظور آشناسازی مردم محله‌های یزد با اصول و مزایای ساخت و ساز قانونی،‌همکاری‌ خود با سازمان نظام مهندسی ساختمان را گسترش می‌دهد .

به گزارش یزدی نیوز«امین امیدی» مسئول سازمان بسیج مهندسین استان یزد در دیدار با هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن بیان این مطلب، از همکاری حدود یک هزار مهندس بسیجی در گرایش عمران و معماری با سازمان بسیج مهندسین استان خبر داد.

 
وی گفت: بسیج مهندسان استان با تشکیل کانون‌های بسیج در شهرستان های تابعه، کلاس‌های علمی و آموزشی، بازدید‌های علمی و همایش های مناسبتی ترتیب می‌دهد و مایل است این همکاری‌ها را در جهت تقویت ارتباط مهندسان عضو سازمان با عامه مردم برای فرهنگ‌سازی ساخت و ساز اصولی گسترش دهد . 
 
«مهدی سالاری» رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان و همکاران وی در هیئت رئیسه نیز در این نشست از ترویج روحیه و فرهنگ بسیجی در میان مهندسان عضو سازمان ابراز خرسندی و آمادگی سازمان را برای همکاری در تحقق منویات مشترک اعلام کردند.
 
به گفته این مسئول، ذات بسیج از مردم و برای مردم است و مهندسان به عنوان قشر متخصص و فرهیخته جامعه می‌توانند اخلاق حرفه‌ای را در جامعه گسترش دهند . 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..