طی هشت‌ماهه نخست امسال

ایجاد ۷۰۹ فرصت شغلی برای مددجویان یزدی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: 65 درصد از این طرح‌ها در بخش خودکفایی بود.

به گزارش یزدی نیوزمعاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: طی هشت‌ماهه نخست سال جاری ۷۰۹ فرصت شغلی در طرح‌های کارانگیزی، توان افزایی و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد ایجاد شده است . 

امیر زین‌العابدین قمی با اشاره به  اینکه طراحی و پیاده‌سازی راهبردها، سیاست‌ها و برنامه‌های نوین از مهم‌ترین محورهای برنامه‌ای در زمینه اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: دور جدید فعالیت‌های اشتغال و خودکفایی از نیمه سال ۹۶ باهدف ارتقاء و بهبود عملکرد و بهره‌برداری مؤثرتر از منابع و ظرفیت‌های با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی آغازشده است.
وی اشاره کرد : ۱۵ میلیارد و ۷۴۱ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی طی هشت‌ماهه نخست سال جاری برای ایجاد طرح‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدمات از محل منابع صندوق اشتغال نیازمندان، تسهیلات تکلیفی بانک‌ها از محل بودجه دولت و وام‌های تلفیقی به مددجویان تحت حمایت اعطا شد.
زین‌العابدین قمی یادآور شد: سال گذشته هزار و ۳۷۷ مددجوی تحت حمایت با دریافت ۲۸ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان وام اشتغال در وارد عرصه کارشده‌اند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..