عضو شورای اسلامی شهر یزد:

شهروندان یزد مشاغل مزاحم را به کمیسیون بند ۲۰ معرفی کنند

ـ عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه برخی مشاغل برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و سبب آلودگی صوتی و بصری شده است، گفت: شهروندان این مشاغل را به کمیسیون بند ۲۰ معرفی کنند.

به گزارش یزدی نیوزالهه جورابی در نشست خبری چهار تن از اعضای شورای شهر با خبرنگاران اظهار داشت: برخی مشاغل در جوار منازل مسکونی برای مردم مشکلات و مزاحمت‌هایی ایجاد کرده که در صدد رفع آنها هستیم.

 
وی با بیان اینکه بسیاری از این مشاغل آلودگی‌های صوتی و بصری همچنین آلودگی هوا ایجاد کرده اند، افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به سازمان پیشگیری و سد معبر یا تماس با تلفن ۳۷۲۵۳۲۷۰ یا سامانه ۱۳۷، این مزاحمت‌ها را گزارش کرده تا برای رفع آنها اقدام شود.
 
جورابی در مورد بازیافت زباله‌ها نیز اظهار داشت: در حال عقد قرارداد برای خرید دستگاه بازیافت هستیم و ساخت و نصب سه ایستگاه زیرزمینی پسماند با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان در حال انجام است.
 
عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه برای کارخانه کمپوست نیز همچنان نتوانسته ایم کاری انجام دهیم، بیان کرد: متاسفانه در مباحث مرتبط با سرمایه گذاری، کارخانه کمپوست یزد را جزو اولویت‌های درجه دو می‌دانند و صدای من در این زمینه به جایی نمی رسد.
 
جورابی ادامه داد: در زمینه مشکلات این کارخانه نیز اکنون در حال خلع ید است و امیدواریم با حضور مدیریت کارآمد، بتوانیم به زودی شاهد راه اندازی این کارخانه باشیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود از طراحی پارک دوچرخه ویژه بانوان خبر داد و یادآور شد: امیدواریم تا پایان امسال با هزینه‌کرد ۵۰۰ میلیون اعتبار در نظر گرفته شده، بخشی از این پارک عملیاتی شود.
 
جورابی در پاسخ به سئوال مهر در زمینه آموزش تفکیک زباله از مبدأ اظهار داشت: تمام بوده در این بخش به سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری سپرده شده اما بر اساس طرحی، پیمانکار هر روز از هفته را در چند محله اقدام به آموزش و جمع آوری زباله‌های خشک کند و قرار است برای تشویق مردم، در قبال زباله های خشک به آنها نمک، دستمال کاغذی و … تحویل شود.
 
وی افزود: این طرح قرار است از ماه آینده آغاز شود و امیدواریم شاهد همکاری مردم در این زمینه باشیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..