افزایش تخلفات ساختمانی در یزد نگران‌کننده است

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه افزایش تخلفات ساختمانی در یزد نگران‌کننده شده گفت: کارخانه کمپوست در مرحله خلع ید است

به گزارش یزدی نیوزالهه جورابی در نشست خبری اعضای شورای شهر با خبرنگاران یزد با اشاره به اینکه تخلفات ساختمانی در یزد به یک معضل تبدیل شده اظهار داشت: متاسفانه برخورد با تخلفات ساختمانی آنطور که لازم است اجرا نمی‌شود.

 
وی خاطرنشان کرد: افزایش میزان تخلفات ساختمانی در یزد نگران کننده است و حتما باید به صورت جدی با این تخلفات برخورد قانونی و قاطع صورت پذیرد تا شاهد تداوم ان در سطح شهر نباشیم.
 
عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: شورای شهر و مجموعه شهرداری یزد در حال حاضر نگاه ویزه‌ای به بحث بازیافت در استان دارند و در این رابطه هم اقدامات و هماهنگی‌های زیادی صورت پذیرفته است.
 
 
جورابی به ضعف‌های فعلی یزد در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دنبال عقد قرارداد برخی خرید دستگاه بازیافت هستیم تا بتوانیم این کار را با جدیت و نتیجه مناسب پیگیری کنیم.
 
وی به روند فعالیت کارخانه کمپوست یزد اشاره کرد و در ارتباط با مشکلاتی که این کارخانه در طول سال‌های قبل با آن روبرو بوده گفت: متاسفانه تاکنون نتوانستیم برای این کارخانه کار خاصی انجام دهیم.
 
وی با تاکید بر اینکه کارخانه کمپوست یزد جزو اولویت‌های درجه دو سرمایه‌گذاری یزد است گفت: امیدواریم در آینده نزدیک و پس از خلع ید، شاهد حضور مدیری کارآمد و توانمند در این مجموعه بوده و زمینه راه‌اندازی کارخانه فراهم شود.
 
عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: یکی ازموضوعاتی که در ارتباط با همه این مشکلات باید به آن توجه کرد این است که حتما نسبت به اجرای مصوبات شورا و قوانین و مقررات شهرسازی با جدیت حرکت کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..