رییس جدید دانشکده علوم قرآنی میبد معرفی شد

«مجتبی محمدی مزرعه شاهی» در مراسمی با حضور «حمیدرضا ابراهیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم قرآنی کشور به عنوان رییس دانشکده علوم قرآنی میبد معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوز«حمیدرضا ابراهیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم قرآنی کشور در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله‌ی دکتر «سید مصطفی موسوی»، گفت: آنچه که تا به امروز در انقلاب اسلامی به دست آمده ناشی از عمل به آموزه‌های قرآنی است که رفتار و منش بسیجی و جهادی، رمز موفقیت آن بوده و هر کجا نیز این تفکر و روحیه وجود داشته، نصرت خداوند قطعی بوده است. 

 
وی با بیان این که روزگار دست به دست می‌چرخد و هیچ پست و منصبی جاودان نیست، ، اظهار کرد: با تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان، هشت دانشکده علوم قرآنی کشور دچار تغییرات مدیریتی شدند و امروز به نیروهای جوان و نخبگان میدان داده شده تا در امر مدیریت از آنها بهره گرفته شود.
 
ابراهیمی خطاب به دانشجویان نیز گفت: دانشجویان باید توجه داشته باشند که جوانی پایدار نیست و از این گوهر نایاب حداکثر استفاده را انجام دهند و در دانشگاه فقط به دنبال کسب مدرک نباشند بلکه محتوای کار باید عمل به قرآن و پیروی از دستورات آن باشد.
 
این مسئول در پایان نیز با اشاره به این که در تمام دانشگاه‌ها تعداد دانشجویان نسبت به ظرفیت دانشگاهی کاهش یافته است، گفت: این موضوع را در دانشکده علوم قرآنی میبد هم شاهد هستیم ولی باید این ظرفیت‌های خالی استفاده شود و همه عموم مردم بتوانند در جهت فراگیری قرآن از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دانشگاه بدون در نظر گرفتن تحصیلات آکادمیک استفاده کنند. 
 
یاداور می‌شود؛ دانشکده علوم قرآنی میبد در بین ۱۶ دانشکده علوم قرآنی کشور از دانشکده‌های برتر علوم قرآنی محسوب می‌شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..